chick.jpg

واريز 28 هزار ميليارد ريال طلب گندمکاران در بانک سپه

چاپ

واحد مرکزی خبرalt

سخنگوی خرید تضمینی گندم و برنج بانک سپه گفت: تاکنون حدود 4 میلیون و 400 هزار تن گندم به ارزش حدود 33 هزار میلیارد ریال خریداری شده و28 هزارمیلیارد ریال آن
در بانک سپه به حساب کشاورزان واریز شده است.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، محسن دارایی با بیان اینکه تاکنون میزان خرید 114 درصد بیشتر شده است ،افزود : بقیه مطالبات کشاورزان بموقع با تامین وجه از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ، مجری طرح ، به حساب آنها واریز خواهد شد.
دارایی اظهار داشت: به منظور تسریع در پرداخت مطالبات و رفع دغدغه خطر کشاورزان با حمایت و مساعدت هیات مدیره بانک سپه 2 هزار میلیارد ریال از منابع داخلی بانک به عنوان اعتبار کوتاه مدت و 2هزار میلیارد ریال دیگر در قالب تسهیلات بانکی تامین شده است.

وی افزود: تاکنون خرید گندم در 636 هزار محوله در 662 مرکز صورت گرفته و بیشترین میزان خرید نیز متعلق به استان های خوزستان، فارس و کردستان به ترتیب با 772 ، 655 و 464 هزار تن بوده است.
رئیس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه هم گفت : به منظور توسعه خدمات بانکداری الکترونیک برای سازمانها و شرکتهایی که دارای واریزی مشخص از سوی مشتریان خود هستند، خدمت انتقال با شناسه ایجاد شده است.
مشتریان سازمان ها و شرکت ها با شناسه ای که سازمان یا شرکت در اختیار آنها قرار داده است و با حساب عابربانک یا جاری طلایی سپه قادر خواهند بود بدون مراجعه به شعبه و از طریق کانال اینترنت بانک سپه در هر لحظه از شبانه روز
برای واریز وجه به حساب سازمان یا شرکت اقدام کنند.