chick.jpg

رييس سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبي خبر داد: اختصاص110 ميليارد ريال تسهيلات به توليد گندم و جو

چاپ

alt

رييس سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبي از اختصاص110 ميليارد ريال تسهيلات براي كاشت، داشت وبرداشت گندم و جو در استان و افزايش 80 درصدي اعتبار سال جاري نسبت به سال گذشته خبر داد.

غلامرضا هادربادي گفت: براي تامين هزينه كاشت، داشت و برداشت گندم و جو در سال زراعي 90-91 مبلغ 110 ميليارد ريال تسهيلات به صورت سرمايه در گردش براي كشاورزان استان اختصاص يافت.


وي افزود:‌ بر اساس برنامه، توليد گندم و جو در كشور و توزيع استاني آن اين منابع براي تامين سرمايه در گردش از شهريور ماه در اختيار كشاورزان قرار مي‌گيرد و حداكثر مدت بازپرداخت آن يك سال است.

رييس سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبي از افزايش 80 درصدي اعتبار سال جاري نسبت به سال گذشته خبر داد وافزود: در سال جاري اين تسهيلات در زمان مناسب به استان‌ها ابلاغ شده است.

او خاطر نشان كرد: كاشت گندم و جوي پاييزه در استان خراسان جنوبي از نيمه شهريور ماه آغاز و تا نيمه آذر ماه ادامه دارد.

وي تاكيد كرد: ‌اين تسهيلات از محل منابع داخلي بانك كشاورزي تامين شده است.

هادربادي ادامه داد:‌ تسهيلات به صورت شهرستاني توزيع شده و بر اين اساس، به ازاي هر هكتار گندم و جو آبي بين 600 هزار تا يك ميليون و 200 هزار تومان و گندم و جو ديم بين 300 تا 600 هزار تومان تسهيلات بسته به اجراي سياست‌هاي سازمان جهاد كشاورزي خراسان جنوبي توسط كشاورزان (از جمله اجراي طرح كشاروزي حفاظتي، بيمه، رعايت حد نصاب فني واقتصادي و عضويت در تشكل‌هاي كشاورزي) در نوسان است.

وي تاكيد كرد:‌ كشاورزان استان‌ جهت دريافت معرفي نامه براي استفاده از اين تسهيلات هر چه سريع‌تر به مراكز خدمات جهاد كشاورزي و مديريت‌هاي جهاد كشاورزي شهرستان‌هاي استان مراجعه كنند.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان