wheat.jpg

توزيع مرغ ارگانيک براي اولين بار در کشور

چاپ

در راستاي تنظيم بازار ماه مبارک رمضان و برپايي نمايشگاه ضيافت، براي اولين بار مرغ ارگانيک (بدون آنتي بيوتيک) در استان کرمان عرضه شد.

رييس سازمان بازرگاني استان کرمان گفت: به منظور افزايش کيفيت کالاهاي عرضه‎شده و جلب رضايت مصرف‌کنندگان براي اولين بار مرغ ارگانيک در بسته‌بندي‌هاي سبز رنگ تحت عنوان مرغ سبز در حال عرضه است.

حميد قاسم‌نژاد فرسنگي افزود: نمايشگاه ضيافت که از 7 مرداد ماه به مدت ده روز داير بوده است به دليل استقبال گسترده مردم تا 21 مردادماه برپا خواهد بود.


به گفته وي، نظارت همه‎جانبه و استقرار بازرسان سازمان و تعزيرات در محل نمايشگاه به منظور جلوگيري از بروز هرگونه تخلفات احتمالي بسيار مفيد و مثمر ثمر بوده است.

قاسم‎نژاد عرضه کالاهاي پرمصرف مردم در اين ماه از جمله گوشت گرم و سرد، مرغ، روغن، خرما، شکر و ساير اقلام با تخفيف 5 الي 15 درصدي در چند نقطه از شهر کرمان را تدابيري مناسب از جانب سازمان بازرگاني به منظور افزايش رفاه مردم ارزيابي کرد.

بر اساس اعلام شادا توليد مرغ ارگانيک يکي از سياست‌هاي اصلي سازمان دامپزشکي کشور است و اکنون در چهار استان کشور از جمله گيلان، ايلام، قزوين و خراسان رضوي در حال توليد است.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان