chick.jpg

كاهش قيمت تخم‌مرغ شانه‌اي به 4300 تومان

چاپ

درحالي‌كه تخم‌مرغ شانه‌اي هفت هزار تومان به دست مصرف‌كننده مي‌رسد، مديرعامل اتحاديه‌ي مرغ تخم‌گذار اعلام كرد: هر شانه تخم‌مرغ در مرغداري‌ها چهار هزار و 300 تومان فروخته مي‌شود.

هدايت اصغري در گفت‌وگو با خبرنگاران، از توافق جديد با وزارت بازرگاني براي توزيع مستقيم تخم‌مرغ خبر داد و گفت: براساس اين تفاهم‌نامه كه هفته‌ي گذشته ميان وزارت بازرگاني و اتحاديه ميهن امضاء شده است، وزارت بازرگاني تنظيم بازار تخم‌مرغ را به اين اتحاديه محول كرده است.


وي افزود: براين اساس وزارت بازرگاني بايد نهاده‌هاي مصرفي و خوراك مرغداري‌ها را به قيمت‌هاي مصوب تامين كند و اتحاديه‌ي ميهن نيز تخم‌مرغ را در مكان‌هايي كه اين وزارتخانه معرفي مي‌كند، به قيمت مرغداري به مصرف‌كنندگان عرضه كند.

اصغري گفت: سازمان بازرگاني هر استان عوامل خود را معرفي مي‌كند و اتحاديه‌ي مرغ تخم‌گذار در مكان‌هايي كه بازرگاني معرفي مي‌كند، هر شانه‌ تخم‌مرغ را به قيمت چهار هزار و 300 تومان به دست مصرف‌كننده مي‌رساند.

به گفته‌ي مدير عامل اتحاديه‌ي مرغ تخم‌گذار، در حال حاضر هيچ‌گونه كمبودي در توليد تخم‌مرغ نداريم و هر كيلو تخم‌مرغ در مرغداري دو هزار و 150 تومان است.

وي يادآور شد: تاكنون تخم‌مرغ به قيمت مرغداري در ميدان صادقيه و نمايشگاه‌هاي ضيافت عرضه شده است و اين اتحاديه آمادگي دارد هرجا كه وزارت بازرگاني اعلام كند، تخم‌مرغ را به‌طور مستقيم از توليد به مصرف شانه‌اي چهار هزار و 300 تومان عرضه كند.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان