chick.jpg

مصرف گوشت و برخي مواد غذايي اساسي در ايتاليا کاهش يافته است

چاپ

واحد مرکزی خبرalt

بدلیل بحران اقتصادی و ناتوانی شهروندان در تهیه مواد غذایی مورد نیاز خود،‌ مصرف گوشت و برخی دیگر از اقلام غذایی در ایتالیا کاهش یافته است.
به گزارش پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان تی ام نیوز، مواد غذایی اساسی نیز در حال خروج از سبد کالای شهروندان ایتالیایی است.
بر همین اساس، سازمان خواربار و کشاورزی ایتالیا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است شهروندان ایتالیایی چهار درصد از مصرف میوه، سه درصد از مصرف سبزیجات، هفت درصد از حبوبات و هفت درصد از مصرف گوشت گاو کاسته اند.

میزان کشتار گاو در ایتالیا در سه ماهه اول سال 2013 میلادی هفت درصد کاهش یافته است.
این سازمان در توصیف وضعیت نگران کننده ایتالیایی ها اعلام کرده است از هر ده شهروند ایتالیایی، شش شهروند بدنبال خریداری کردن اجناس دارای تخفیف است و چنین خریدهایی نزد شهروندان ایتالیایی به میزان نه درصد افزایش یافته است.
بدلیل بحران اقتصادی، ایتالیایی ها مجور شده اند شیوه خرید کردن خود را نیز از نظر کمی و کیفی تغییر دهند. از جمله نگرانی ها این است که ایتالیا یکی از وارد کننده های عمده مواد غذایی است.
این پایگاه اینترنتی نوشت: این موضوع را نیز نباید نادیده گرفت که درسال2012 میلادی سه میلیون و هفتصد هزار خانوار ایتالیایی خواستار دریافت کمک های غذایی بوده اند که نه درصد به میزان این خانوارها افزوده شده است.