hen.jpg

نرخ انواع گوشت قرمز در بازار

چاپ

خبرگزاری ایاناalt
عرضه هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی بالاتر از 28 هزار تومان تخلف بوده و مردم در صورت مشاهده گران‌فروشی، تخلف واحد مورد نظر را گزارش دهند.
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب گفت: هر کیلوگرم گوشت گوسفندی از مراکز عمده توزیع گوشت قرمز با قیمت 24 هزار تا 25 هزار تومان توزیع شده و هر کیلوگرم گوشت شقه گرم گوسفندی در خرده‌فروشی‌های سطح شهر به قیمت 27 هزار الی 28 هزار تومان به فروش می‌رسد.

علی‌اصغر ملکی افزود: فروش گوشت گوسفندی بالاتر از این قیمت تخلف بوده و مردم در صورت مشاهد گران‌فروشی، تخلف واحد مورد نظر را گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: گوشت گرم استرالیایی نیز به قیمت هر کیلوگرم 16 هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر به میزان لازم در حال توزیع است.

این فعال بخش خصوصی ادامه داد: برای تنظیم بازار و کاهش قیمت این محصول گوشت یخ‌زده استرالیایی نیز به قیمت 16 هزار و 800 تومان در سطح شهر توزیع می‌شود.

ملکی تصریح کرد: گوشت قرمز در 10 روز گذشته افزایشی نداشته است و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و افزایش تزریق گوشت قرمز ذخیره‌شده توسط دولت، قیمت آن به‌زودی کاهش می‌یابد.