soy.jpg

فراخوان دولت برای توزیع گسترده مرغ/ آدرس محل توزیع مرغ تنظیم بازاری

چاپ

خبرگزاري مهرalt

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه از امروز توزیع گسترده مرغ میان متقاضیان عرضه گسترده این کالا آغاز شده است، گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی پراکنده سطح شهر تهران، مرغ موردنیاز خود را به قیمت هر کیلوگرم 5 هزار و 100 تومان تامین کنند.
یدالله صادقی در گفتگو با  مهر، گفت: از امروز براساس اطلاعیه ای که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران صادر کرده، توزیع گسترده و بدون محدودیت مرغ منجمد میان متقاضیان توزیع این کالا آغاز شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: با توجه به بحث توزیع بی نظیر مرغ و امکانات مناسب تخلیه شرکت پشتیبانی امور دام استان در بخش خصوصی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران آمادگی دارد مرغ مورد نیاز کلیه شهروندان محترم را تامین کند.

وی تصریح کرد: تامین مرغ از کانال سازمان میادین میوه و تره بار، اتحادیه های صنفی، فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، تعاونی های مصرف محلی، تعاونی های مصرف کارمندان دولت، فرهنگیان و کارگران، تامین خواهد شد.

به گفته صادقی، همچنین نیاز مراکز نظامی و انتظامی، بیمارستانها، زندانها و سایر مصرف کنندگان عمده و خرده با قیمت مصوب هر کیلوگرم 4 هزار و 800 تومان برای عمده فروشی و 5 هزار و 100 تومان برای خرده فروشی به هر مقدار که مورد نیاز باشد تامین و در اسرع وقت تحویل خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر همین اساس، از تمامی مدیران و مسئولان شبکه های نامبرده دعوت به عمل می آید هر چه سریعتر برای جذب و عرضه گسترده مرغ منجمد به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران مراجعه کنند.

به گفته صادقی، اگر چه توزیع مرغ با قیمت مصوب دولتی  از روزهای گذشته آغاز شده اما از امروز توزیع به صورت گسترده و بسیار وسیع خواهد بود و مردم می وانند از طریق مراجعه به میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی نیاز خود را به صورت نامحدود تامین کنند.

صادقی اظهار داشت: توزیع به نحوی گسترده صورت خواهد گرفت تا بازار به آرامش کامل برسد و مردم تمام مایحتاج مورد نیاز خود را بدون دغدغه تامین کنند چرا که محدودیتی در منابع ذخیره سازی شده وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خاطر نشان کرد: نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف محلی و سایر مراکز متقاضی می توانند با اعزام نماینده خود به همراه معرفی نامه به سرعت حواله دریافت مرغ خود را از سازمان صنعت، معدن و تجارت دریافت و کالا را از طریق شرکت پشتیبانی امور دام کشور به سهولت دریافت کنند.