hen.jpg

تصمیم گیری برای تولید محصولات ارگانیک و تعیین بودجه

چاپ

خبرگزاري فارسalt

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای کمک به تولید محصولات ارگانیک، تصمیمات خوبی گرفته شده و تلاش می کنیم در بودجه نیز کمک‌های مناسبی صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، علی لاریجانی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نتیجه نشست شما با مسئولان بخش کشاورزی چه بود، گفت: در این جلسه که با حضور مسئولان کمیسیون کشاورزی و نیز بخش‌های مختلف در حوزه کشاورزی و دامپزشکی حاضر بودیم، درخصوص بهبود کیفیت محصولاتی بود که به مردم عرضه می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محصولات کشاورزی و دامپزشکی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد باید در آنها دقت‌های لازم دیده شود، افزود: این کار حرکتی است به سمت تولید محصولات ارگانیک و اینکه چگونه می‌توان این نوع محصولات را توسعه داد، بهبود بخشید و ابعاد مختلف این کار دیده شود و اشکالاتی هم که در این مسیر است، برطرف گردد.

وی با بیان اینکه محصولاتی که به مردم داده می‌شود و با سلامت مردم در ارتباط است، موضوع مهمی است، تصریح کرد: کلیات این جلسه در همین ارتباط بود و نتیجه این شد که در کارگروهی با حضور مسئولان ذی‌ربط این کار دنبال شده و ابعاد مختلف و استانداردهای لازم نیز در آن دیده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد روش‌های اجرایی تشکیل کارگروه حمایت از تولید محصولات ارگانیک نیز در همین کارگروه تصمیم‌گیری شده و نتیجه فعالیت‌های آن به مجلس ارائه شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس نهم با بیان اینکه در این جلسه تصمیم گرفتیم که اگر کمک‌هایی از نظر بودجه برای تشکیل این کارگروه لازم است، در لایحه بودجه آورده شده و مجلس نیز آن را لحاظ کند.