chick.jpg

پنجمين نمايشگاه تخصصي دام و طيور و آبزيان افتتاح شد

چاپ

عصر روز گذشته پنجمين نمايشگاه تخصصي دام و طيور آبزيان با حضور وزير جهاد کشاورزي و استاندار گيلان در رشت افتتاح شد.

مراسم افتتاح پنجمين نمايشگاه تخصصي دام و طيور، آبزيان و ادوات کشاورزي و صنايع وابسته با حضور دکتر خليليان وزير جهاد کشاورزي، مهندس سعادتي استاندار گيلان و تني چند از مديران استاني در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان گيلان واقع در کيلومتر 4 جاده رشت- تهران برگزار شد.

وزير جهاد کشاورزي در بازديد از اين نمايشگاه آن را نمايشگاهي موفق عنوان و اظهار كرد: حضور فعال و پررنگ بخش خصوصي در اين نمايشگاه بسيار مطلوب است و با استقبال خوب بازديدکنندگان مواجه خواهد شد.


وي افزود: ارتباطي هماهنگ بين بخش کشاورزي و صنعت در اين نمايشگاه وجود دارد که چنين ارتباطاتي منجر به تحقق اهداف برنامه پنجم در اين حوزه‌ها خواهد شد.

خليليان خاطرنشان کرد: عمده‌ترين فعاليت‌هاي اين نمايشگاه در خصوص تغذيه دام و طيور، کشت شاليزاري، فعاليتهايي در کاهش مصرف انرژي و کاهش هزينه تمام شده توليد است و با تنوع خوب فعاليتهاي و کيفيت مناسبي که وجود دارد اين نمايشگاه را بسيار موفق ديدم.

مهندس سياوش اميني ـ رييس سازمان بازرگاني گيلان نيز در خصوص اين نمايشگاه به ايسنا گفت: پنجمين نمايشگاه تخصصي دام، طيور آبزيان در زميني به مساحت 5 هزار و 600 متر مربع با حضور شرکت هايي از استانهاي گيلان، تهران، خراسان رضوي، اصفهان، قم، گلستان و همچنين کشور چين که در زمينه توليدات و عرضه ماشين آلات تجهيزات، دارويي و خوراکي با ادوات کشاورزي فعاليت مي کند، در قالب 70 غرفه شروع به کار کرده است.

وي افزود: نوين‌سازي توليد در بخش کشاورزي و صنعتي کردن اين توليدات از اهداف مهم نمايشگاه به شمار مي رود و زيرساختهاي توليد در اين نمايشگاه بسيار مورد توجه قرار گرفته است.

محمدرضا حقدوست ـ سرپرست روابط عمومي بازرگاني گيلان نيز در اين نمايشگاه خاطرنشان کرد: اين نمايشگاه از تاريخ 21 تير ماه سال جاري تا 24 تير به مدت 4 روز از ساعت 17 الي 21.30 مورد بازديد عموم قرار مي گيرد.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان