soy.jpg

سازمان دامپزشكي كشور بسيار قدرتمند عمل مي كند

چاپ

خبرگزاري اياناalt
نماينده شهرستان‌هاي جنوبي كرمان در مجلس گفت: با توجه به اينكه مبارزه با بسياري از بيماري‌هاي مشترك بر عهده دامپزشكي است، اين سازمان در كشور بسيار قدرتمند عمل مي‌كند.
به گزارش ایانا  حجت‌الاسلام محمدرضا اميري در بازديد از شبكه دامپزشكي شهرستان كهنوج وديدار با مديركل دامپزشكي جنوب كرمان با بيان اينكه دامپزشكان از زحمت‌كش‌ترين نيروها در اين منطقه هستند، اظهارداشت: حوزه دامپزشكي بسيار وسيع و مهم است.

وي افزود: دامپزشكي ارتباط مستقيم با سلامت انسان دارد و تامين كننده بخشي از غذاي مردم است.

و با توجه به اينكه مبارزه با بسياري از بيماري‌هاي مشترك بر عهده دامپزشكي است، اين سازمان در كشور بسيار قدرتمند عمل مي‌كند.

اميري با بيان اينكه سختي كار دامپزشكي بر ما روشن است، خاطرنشان كرد: مجلس براي حل مشكلات دامپزشكي اهتمام دارد.

وي با بيان اينكه به كشتارگاه‌هاي دام جنوب كرمان هيچ توجهي نشده است، بيان كرد: راه‌اندازي يك كشتارگاه و آزمايشگاه مجهز در اين منطقه ضروري است.

اميري با قدرداني از تلاش‌هاي شبانه‌روزي مديركل دامپزشكي جنوب كرمان و كادر شبكه دامپزشكي شهرستان كهنوج تصريح كرد: نبود ساختمان مناسب در چهار شهرستان جنوبي كرمان خلأ بزرگي در اين حوزه است.

عباس اطميناني فرماندار كهنوج نيز در اين ديدار با بيان اينكه به كشتارگاه كهنوج هيچ توجهي نشده است، اظهارداشت: راه‌اندازي يك كشتارگاه مركزي براي پنج شهرستان جنوبي كرمان امر ضروري است.

وي با بيان اينكه براي جذب بخش خصوصي در احداث كشتارگاه بايد تلاش شود با مثبت خواندن رويكرد مديركل دامپزشكي جنوب كرمان تصريح كرد: كارهاي اورژانسي در دامپزشكي بسيار زياد است.

اطميناني با بيان اينكه بايد به سمت دامپروري حركت كنيم، عنوان كرد: در گذشته چرخه اقتصاد منطقه دام بوده است.