wheat.jpg

برگزاری پنجمین دوره آموزشی کارشناسان رسمی نظام مهندسی کشاورزی

چاپ

خبرگزاري ايناalt
معاونت آموزشی، فنی و پژوهش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای داوطلبان دریافت پروانه کارشناسان رسمی خبر داد.
شمس‌آذر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب گفت: این دوره‌های آموزشی برای افرادی است که داوطلب دریافت پروانه کارشناسان رسمی از سازمان نظام مهندسی هستند و شرکت‌کنندگان باید پیش از حضور در دوره آموزشی در آزمون کتبی و مصاحبه پذیرفته شده باشند.

وی افزود: برگزاری این دوره‌ها بر اساس مفاد ماده 65 دستورالعمل ضوابط نحوه تشخیص و معرفی کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور است که به‌صورت آموزش‌های عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد.

معاون حوزه آموزش و پژوهش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تهران تصریح کرد: این پنجمین دوره آموزشی کارشناسان رسمی است که طول دوره به‌صورت 34ساعت آموزش تخصصی و عمومی به همراه 10 ساعت پروژه تعریف شده است.

شمس‌آذر ادامه داد: برنامه اجرایی دوره‌ها در سه مرحله تدوین شده است که بر اساس آن نخستین دوره از 18 آذرماه به مدت شش روز برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دوره آموزش عمومی 82 نفر از کارشناسان واجدالشرایط از استان‌های البرز، یزد، سمنان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، خوزستان، مرکزی، قم، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، و لرستان حضور می‌یابند و برنامه دوره‌های آموزش تخصصی پس از پایان دوره‌های عمومی تعیین خواهد شد.