chick.jpg

بررسی قیمت محصول استراتژیک گندم در کمیسیون امنیت‌ملی‌وسیاست‌خارجی

چاپ

خبرگزاری مجلس شورای اسلامیalt

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه در جلسه صبح امروز این کمیسیون با وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره مشکلات بازار ارز صحبت نشد، افزود: کارگروهی از دولت و مجموعه‌های تصمیم گیرنده روی قیمت‌گذاری گندم مشغول کار هستند.

محمد‌ حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، درباره نشست صبح امروز (یکشنبه ۲۳ مهر ماه) هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و 

سیاست خارجی مجلس و روسای کارگروه‌های این کمیسیون با وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: در این نشست درباه موضوع ذخایر گندم کشور، مقدار تولید، بحث قیمت‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه گندم از محصولات استراتژیک و مورد نیاز کشور است، افزود: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ریزی‌های این وزارتخانه درباره موضوع قیمت‌گذاری گندم مطرح بود که شخص وزیر و معاونان وی پاسخگوی سوالات نمایندگان در این زمینه بودند.

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره مشکلات بازار ارز و موضوع افزایش قیمت‌ها صحبت نشد، یادآور شد: در تعیین قیمت گذاری گندم کارگروهی از دولت و مجموعه‌های تصمیم گیرنده در حوزه گندم تشکیل شده تا قیمت نهایی از سوی این کارگروه مشخص شود اما تاکنون قیمت مشخصی تعیین نشده است.

حضور مسئولان هوافضای سپاه پاسداران در جلسه کارگروه دفاعی مجلس

آصفری دربار جلسه بعدازظهر امروز کارگروه دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به پیشرفت‌ها و اقدامات اساسی درباره هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد)، تصریح کرد: این جلسه در کمیسیون امنیت ملی با حضور مسئولان و فرماندهان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: سردار امیر علی حاجی زاده در این جلسه حضور پیدا می‌کنند.