soy.jpg

مردم از خريد گوشت بين راهي شيراز خودداري نمايند

چاپ

خبرگزاری ایاناalt

به دنبال طرح موضوع مبارزه با كشتار دام و طيور در جلسه شوراي بهداشتي و تاكيد فرماندار شيراز در خصوص ساماندهي كشتار دام و طيور ، شبكه دامپزشكي شهرستان شيراز برخورد با عاملين كشتار غيرمجاز را با همكاري دستگاههاي ذيربط تشديد مي كند

به گزارش ایانا دكتر عبدالرضا وفا با اعلام اين خبر گفت: به منظور اجراي مصوبه شوراي بهداشتي شهرستان شيراز و ساماندهي كشتار غيرمجاز دام و طيور در 

محورهاي ورودي به ويژه محور بيدزرد شيراز ، شبكه دامپزشكي شيراز اقدام به پيگيري و تشكيل جلسات متعدد با ادارات ذيربط در محل شبكه نمود.

وي افزود: ابتدا نشستي با عرضه كنندگان در 2 مرحله انجام و ضمن توجيه آنان تاكيد شد كه كشتار غيرمجاز دام و طيور طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامي جرم محسوب مي گردد و عاملين به مجازات مقرر در قانون مطلع شدند.

رئيس شبكه دامپزشكي شيراز تصريح كرد: با توجه به استمرار كشتار غيرمجاز توسط افراد فوق الذكر تعداد 33 پرونده تشكيل و جهت پيگيري و برخورد قانوني به مراجع ذيصلاح قضايي ارسال شد.

وي در پايان به شهروندان توصيه كرد به منظور حفظ سلامتي خود و خانواده از خريد گوشت قرمز و سفيد از مراكز عرضه بين راهي به ويژه محور بيدزرد جدا " خودداري نمائيد.