soy.jpg

تحويل 102 واحد دامي به بهره‌برداران مناطق زلزله‌زده آذربايجان شرقي

چاپ

خبرگزاری ایسناalt

رئيس سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان شرقي گفت: تا شروع فصل سرما با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با بنياد مسكن انقلاب اسلامي، واحدهاي دامي پيش‌ساخته احداث و تحويل بهره‌برداران مناطق آسيب ديده از زلزله مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مسعود محمديان با اشاره به اينكه تاكنون 102 واحد دامي در مناطق زلزله‌زده شهرستان‌هاي اهر، هريس، 

ورزقان و بخش اسپيران از توابع شهرستان تبريز تكميل و در اختيار بهره‌برداران بخش دامي قرار گرفته است، اظهار كرد: ساخت 54 واحد دامي توسط قرارگاه خاتم‌الانبيا انجام گرفته و بقيه اين 102 واحد توسط شركت بنياد بتن احداث و تحويل بهره‌برداران اين مناطق شده است.

 

وي با بيان اينكه ساخت اماكن دامي پيش‌ساخته در مناطق زلزله‌زده استان از 25 شهريورماه سال جاري آغاز شده است، افزود: با توجه به حجم كار اجرايي اميد است تا رسيدن فصل سرما بتوان سرپناهي براي احشام ايجاد كرد.

 

محمديان ابراز اميدواري كرد: تا قبل از فرا رسيدن فصل سرما، واحدهاي دامي در مناطق آسيب ديده از زلزله به سامان برسد تا با از سرگيري زندگي عادي بهره‌برداران بخش كشاورزي اين مناطق بتوانند با شروع دوباره توليد نقش خود را بخوبي ايفا كنند.