hen.jpg

مديرعامل اتحاديه مرغ تخم‌گذار: هر شانه تخم‌مرغ بايد نهايتا 4800 تومان به دست مصرف‌كننده برسد

چاپ

alt

مديرعامل اتحاديه مرغ تخم‌گذار اعلام كرد كه هر شانه تخم‌مرغ با اعمال سود 10 درصد شبكه توزيع بايد نهايتا چهار هزار و 800 تومان به دست مصرف‌كننده برسد.

هدايت اصغري درباره قيمت هر شانه تخم‌مرغ با وجود آغاز فصل تابستان اظهار كرد: در نظر گرفته شده در هر استان بارانداز ايجاد و تعدادي از مغازه‌هاي خرده‌فروشي انتخاب شوند تا بتوان عرضه تخم‌مرغ را ساماندهي و از افزايش بيش از حد قيمت آن از توليد تا مصرف جلوگيري كرد.


وي با تاكيد بر اين‌كه با اجراي اين طرح قيمت‌ تخم‌مرغ در بازار مصرف متعادل خواهد شد، گفت: در حال حاضر هر كيلو تخم‌مرغ درب مرغداري هزار و 950 تومان تا دو هزار و 100 تومان (هر شانه چهار هزار تا چهار هزار و 200 تومان است) در حالي كه در بازار مصرف هر شانه حدود شش هزار تومان عرضه مي‌شود.

alt


اصغري تصريح كرد: با اعمال سود 10 درصد براي شبكه توزيع نهايتا بايد هر شانه تخم‌مرغ چهار هزار و 800 تومان عرضه شود.

مديرعامل اتحاديه مرغ ميهن يادآور شد: از سال گذشته به منظور كاهش قيمت تخم‌مرغ در بازار مصرف و ساماندهي عرضه‌ي آن، اين محصول به‌صورت مستقيم از طريق اتحاديه در ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري عرضه شد و همچنان ادامه دارد.

به گفته‌ي وي ميزان توليد تخم‌مرغ نه تنها كاهش نيافته بلكه در اين مقطع از سال به دليل شرايط آب و هوايي ميزان توليد و عرضه بيشتر نيز مي‌شود.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان