wheat.jpg

كالا به اندازه كافي در بازار وجود دارد/مازاد توليد مرغ داريم

چاپ

خبرگزاری ایسناalt

معاون بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت تاكيد كرد كه ذخاير كالاي استراتژيك در كشور هم اكنون پر شده و نگراني از بابت تامين كالا در بازار وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسن رادمرد امروز با بيان اين‌كه هم اكنون كشور به مرحله مازاد توليد مرغ رسيده است،‌ گفت:‌از سوي 

ديگر واردات مرغ انجام شده و اتفاقات گذشته در اين بازار تكرار نخواهد شد.

 

او با اشاره به اين‌كه برخي اشتباه برآوردها در بازار مرغ و نهاده‌هاي دامي باعث بروز افزايش قيمت مرغ شد، افزود: هم اكنون نهاده‌هاي دامي نيز به اندازه كافي تامين شده و انبارها از آن‌ها پر است.

 

وي همچنين با بيان اين‌كه دامداران و توليدكنندگان شير متعقدند قيمت‌ها در اين بازار نمي‌تواند پاسخگوي نياز آن‌ها باشد، گفت:‌ به زودي درباره قيمت شير تصميم‌هايي گرفته مي‌شود.

 

معاون بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنين با اشاره به سبد كالاي كارمندان گفت:‌ابتدا قرار بود ارزش اين سبد كالا 150 هزار تومان باشد، اما به دليل كمبود منابع به 100 هزار تومان كاهش يافت و همچنان اين سبد كالا در حال توزيع است.

 

وي با اشاره به افزايش حجم سفرها به استان‌هاي مسافرپذير در تعطيلات پيش رو گفت: كالاي مورد نياز اين استان‌ها به اندازه كافي تامين شده و از اين بابت نيز نگراني وجود ندارد.