soy.jpg

روزانه بیش از670 تن مرغ در اصفهان كشتار می شود

چاپ

خبرگزاری ایرناalt

رییس سازمان جهاد كشاورزی اصفهان گفت: با وجود كشتار روزانه بیش از670 تن مرغ در كشتارگاه های استان، قیمت مرغ گرم با كیلویی پنج هزار و 800 تومان در بازار اصفهان ثابت است.

'محمدرضا نریمانی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همانطور كه در جلسه شورای اداری استان قول دادیم كه ظرف 10 روز، قیمت مرغ 

به كمتر از شش هزارو500 تومان كاهش یابد، از پنجشنبه هفته گذشته قیمت مرغ درجه یك گرم تولید استان با احتساب سود فروشنده به مبلغ هر كیلوگرم پنج هزار و 800 تومان كاهش یافت.

 

وی اضافه كرد:میزان جوجه ریزی در چهار ماه اول سالجاری بیش از 26 میلیون قطعه بود كه تولید حاصل از آن 50 هزار تن گوشت مرغ است.

 

وی تاكید كرد: یك سوم مرغ تولید شده مازاد نیازاستان است اما ابتدا اشباع بازار با توجه به وجود تقاضای كاذب در اصفهان در اولویت است و پس از آن میزان باقی مانده به استانهای دیگر صادر می شود.

 

به گفته وی،تا امروز(دوشنبه)قیمت مرغ در استان اصفهان همچنان روی پنج هزار و 800 تومان ثابت است و هر شب بیش از 670 تن مرغ در كشتارگاه های استان كشتار می شود.

 

رئیس سازمان جهاد كشاورزی اصفهان خاطرنشان كرد: از این میزان، روزانه حدود 450 تن گوشت مرغ گرم روانه بازار می شود و از لحاظ تولید مرغ در استان، مشكلی وجود ندارد.