wheat.jpg

جلسه ویژه دامداران و مرغداران در مرکز پژوهش‌های مجلس

چاپ

altخبرگزاري مهر

رئیس اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران از برگزاری جلسه ویژه اتحادیه های دامداران و مرغداران عصر امروز شنبه در مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد.

رحمت الله بنار در گفتگو با مهر در خصوص برنامه این اتحادیه برای ساماندهی به وضعیت بازار داخلی اظهارداشت: این اتحادیه باتوجه به مسئولیت هماهنگی و نظارت بر اتحادیه های تولیدکننده، برنامه های زیادی را برای ساماندهی وضعیت بازار داخلی درنظر گرفته است.

 

وی اضافه کرد: براین اساس قرار است عصر امروزشنبه جلسه ای با حضور همه اتحادیه ها و تشکلهای تولیدکننده مواد پروتئینی اعم از دامداران و مرغداران در مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شود.

 

رئیس اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران درخصوص موضوعاتی که قرار است در این جلسه مطرح شود نیز گفت: در جلسه عصر امروز قرار است اتحادیه های تولیدی، تحلیلی از وضعیت فعلی تولیدات و همچنین پیش بینی وضعیت تولید در آینده ارائه دهند تا با به کارگیری تمهیدات لازم مجددا دچار مشکلات کنونی نشویم.

 

به گفته وی در این جلسه که قرار است ساعت 14 تا 16 صر امروز شنبه در مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شود اتحادیه ها و تشکلهای تولیدکننده مواد پروتئینی گزارشی را از عملکرد خود ارائه خواهند داد.