soy.jpg

تامین به موقع سوخت موجب دلگرمی مرغداران گیلانی شد

چاپ

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گیلان اظهار داشت: تامین به موقع سوخت ضمن کاهش قیمت تمام شده مرغ، موجبات دلگرمی را برای تولید فراهم خواهد کرد.حبیب اسدالله نژاد - رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گیلان - در گفتگو با مهر از استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در مورد پیگیری و اختصاص سهمیه جدید سوخت برای واحدهای مرغداری استان تشکر کرد.
وی همچنین از اختصاص دو هزار و 460 تن گندم یارانه دار به مرغداری های گیلان خبر داد و افزود: در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و باتوجه به مصوبه دولت مبنی بر توزیع یک میلیون تن گندم یارانه دار بین مرغداران کشور " در مرحله نخست توزیع" این مقدار گندم به گیلان اختصاص یافت و بین مرغداران استان توزیع شد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گیلان گفت: با توجه به ظرفیت تولیدی استان و حجم تقاضا این مقدار کمتر از نیاز واقعی استان بوده و این اتحادیه به گونه ای برنامه ریزی کرد که توزیع به شکلی باشد تا مرغداران بیشتری از این سهمیه استفاده کنند و تقاضای اختصاص سهمیه جدید را کرده است.
وی در ادامه ظرفیت تولید مرغ در استان را بسیار بالا دانست و خاطرنشان کرد: تولید مرغ با ارزش کمی و کیفی بالا یکی از محاسن بزرگ واحدهای تولیدی استان است و با توجه به برنامه ریزی ها و جوجه ریزی های انجام شده مشکلی برای تامین مرغ وجود ندارد و اختصاص کامل سوخت می تواند متضمن حداکثر تولید باشد.
هیچ مشکلی برای تامین مرغ در ایام نوروز وجود ندارد
اسدالله نژاد با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای تامین مرغ در ایام نوروز وجود ندارد، یادآورشد: سناریوهای مختلف در مورد تاثیر حاملهای انرژی در حالتهای مختلف بر قیمت تمام شده مرغ را در اختیار مسئولان استان از جمله استاندار گیلان قرار گرفته و آنان در جریان کامل مشکلات مرغداران و افزایش هزینه های واحدهای تولیدی هستند.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان