soy.jpg

مجلس: صادرات مرغ به روسیه نیازمند ایجاد اتاق فکر

چاپ

 altنماینده مردم تاکستان در مجلس با بیان اینکه رها شدن از نگاه جزیره ای پادزهر عقب‌ماندگی صادرات مرغ به بازارهای هدف تلقی می شود،گفت: صادرات مرغ به روسیه نیازمند ترسیم مدیریت منسجم است.
بهمن طاهرخانی درباره صادرات مرغی به روسیه،گفت: صادرات مرغ نیازمند رها شدن از نگاه جزیره ای

در صادرات است؛ بدین معنا که اگرخواهان پایداری در صادرات فرآورده های مرغی به بازارهای همچون روسیه هستیم ، باید تدوام صادرات بدون وقفه در دستور کار قرار بگیرد.
دان و جوجه ایران به نقل از خانه ملت؛ نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: صادرات بهینه مرغ نیازمند ایجاد ریل ساختاری به نحوی است که بتوان از میزان نیاز بازارهای خارجی را در تمام فواصل  سال اطلاعات جامع بدست آورد زیرا برای صادرات فرآورده های مرغی به بازار های خارجی باید برای هر بازار تعریف خاصی در نظرگرفت تا طبق تقاضای بازار خارجی، برنامه ریزی صادراتی عملیاتی شود.
وی ادامه داد: تغییرمدیران نباید تاثیری بر روند صادرات بگذارد تا برخی از مدیران نتوانند با بخشی نگری وقفه در بازار صادراتی ایجادکنند.
عضوکمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه تغییرافراد نباید منجربه تغییرساختار صادرات محصولات کشاورزی شود، یادآورشد: ما در زمینه صادرات محصولات کشاورزی با مشکلات ساختاری روبرو هستیم.