chick.jpg

3 تیر 91

چاپ
خبرگزاری مهر
 
صادقی به مهر خبر داد:
 
توزیع روزانه 170 تن مرغ در بازار/ مرغ کیلویی 6000 تومان!
 
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه ناظران این سازمان به صورت شبانه‌روزی در کشتارگاه‌های تهران حضور خواهند داشت تا مرغ به موقع بین عرضه‌کنندگان توزیع شود، گفت: بر اساس توافقی که با بخش‌خصوصی و اتحادیه مرغداران انجام شد، روزانه 170 تن مرغ در بازار توزیع می‌شود.
 
یداله صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کشتارگاه‌های کشور به منظور عرضه مناسب مرغ در سطح شهر، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان 
تهران به صورت شبانه‌روزی در کشتارگاههای کشور مشغول فعالیت هستند تا مرغ با قیمت مناسب در اختیار توزیع‌کنندگان قرار گیرد و در سطح بازار عرضه شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ در کشتارگاهها حدود 6 هزار تومان است و نظارت کافی صورت می‌گیرد تا مرغ به تناسب در اختیار توزیع‌کنندگان متقاضی قرار گیرد. این در شرایطی است که انحصاری در فروش مرغ در کشتارگاهها نیست.
وی از انجام تفاهم‌نامه‌ای میان بخش‌خصوصی با وزارت صنعت، معدن و تجارت در امروز خبرداد و گفت: بر این اساس روزانه 150 تن مرغ توزیع خواهد شد، ضمن اینکه اتحادیه مرغداران نیز روزانه 20 تن مرغ توزیع خواهد کرد.
صادقی از هموار شدن عرضه نهاده‌ها به مرغداران خبرداد و گفت: با سامان گرفتن عرضه نهاده‌ها پیش‌بینی می‌شود اتحادیه مرغداران بتواند عرضه مرغ در بازار را بیشتر کند، این در شرایطی است که قرار بر این بود که روزانه این اتحادیه 120 تن مرغ توزیع کند، اما به دلیل اینکه نهاده‌ها به موقع نرسیده بود، نتوانست به این تعهد عمل کند.