chick.jpg

23 خرداد 91

چاپ

 

 

خبرگزاری ایرنا

خدمات وزارت جهاد كشاورزی از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارایه می شود

تهران - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد كشاورزی اعلام كرد: نحوه خدمات رسانی وزارت جهاد كشاورزی به تولیدكنندگان و بهره برداران این بخش از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارایه می شود.

به گزارش ایرنا از وزارت جهاد كشاورزی، 'سید علی صدرالسادات' افزود: در راستای اجرای آیین نامه ایجاد بهره برداری از دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی مصوب 18 خرداد ماه سال 89، تسهیل در نحوه خدمت به تولیدكنندگان و بهره برداران بخش كشاورزی، از سال گذشته توسط دفاتر پیشخوان دولت در دستور كار این وزارتخانه قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه وزارت، جهاد كشاورزی به عنوان دستگاه خدمات رسان و معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری به عنوان رییس كار گروه تخصصی راهبردی دفاتر پیشخوان برخی از خدمات وزارت جهاد كشاورزی به تولیدكنندگان و مردم از این طریق قابل ارایه خواهد بود.

وی ادامه داد: به منظور حمایت از شركت های خدمات رسان فعال در بخش كشاورزی و تسهیل در ارایه خدمات تخصصی وزارت جهاد كشاورزی به بهره برداران با هماهنگی سازمان نظام مهندسی كشاورزی و سازمان مركزی تعاون روستایی انجام می شود.

این مسئول تصریح كرد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد، شركت های مشاوره ای خدمات فنی و مهندسی و شركت های تعاونی روستایی مستقر در روستاها به شرط احراز مجوز تاسیس دفاتر پیشخوان را دریافت كنند.

وی گفت: با تاسیس و راه اندازی این دفاتر علاوه بر تسهیل در ارایه خدمت به تولیدكنندگان و بهره برداران و كاهش رفت و آمد و مراجعات كشاورزان به سطوح مختلف سازمانی و حمایت از تداوم فعالیت شركت های خدمات فنی مهندسی و تعاونی های روستایی یك گام دیگر در جهت واگذاری بخشی از وظایف و كاهش تصدی گری ها در بخش كشاورزی برداشته می شود.