wheat.jpg

ذخایر ذرت آمریکا افزایش می‌یابد

چاپ

خبرگزاري ايسناalt

 ذخایر ذرت آمریکا به دلیل قیمت‌های بالا که تقاضا از سوی تولیدکنندگان دام و اتانول را کاهش داده است، پیش از برداشت امسال 45 درصد بیشتر از میزان مورد پیش‌بینی دولت خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) شرکت آلانداله در گزارشی اعلام کرد که ذخایر ذرت آمریکا تا پایان ماه اوت به 873 میلیون باشل (هر باشل با 35.23 لیتر برابر است) بالغ می‌شود که بیشتر از 602 میلیون باشل پیش‌بینی شده از سوی وزارت کشاورزی در 11 ژانویه است.

براساس پیش‌بینی این شرکت، استفاده از ذرت برای تهیه خوراک دام به 4.3 میلیارد باشل کاهش می‌یابد که کمتر از 4.45 میلیارد باشل برآورد شده از سوی وزارت کشاورزی آمریکا است.

تقاضا از سوی کارخانه‌های تولید اتانول که بزرگ‌ترین مصرف کنندگان ذرت هستند، 4.45 میلیارد باشل در مقایسه با 4.5 میلیارد باشل پیش‌بینی شده از سوی وزارت کشاورزی خواهد بود.

بروز خشکسالی کم سابقه از دهه 1930 تاکنون تولید ذرت در آمریکا که بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده این غله در جهان است را به میزان 13 درصد در سال گذشته کاهش داد و به پایین‌ترین سطح از سال 2006 رساند.

به گزارش بلومبرگ پیش‌بینی شده که تولید ذرت آمریکا در سال جاری 30 درصد نسبت به سال 2012 افزایش یافته و میزان ذخایر این غله به یک میلیارد و 645 میلیون تن تا پایان اوت سال 2014 می‌رسد.