wheat.jpg

ظرفیت تولید غلات روسیه بیش از ۲۰۰ میلیون تن در سال است

چاپ

altدوورکویچ معاون نخست وزیر روسیه در حاشیه برگزاری اجلاس داووس به خبرنگاران اعلام کرد: اگر از منابع داخلی روسیه به درستی استفاده شود میزان تولیدات کشاورزی در بخش غلات به ۲۰۰ میلیون تن نیز خواهد رسید. اما در حال حاضر میزان تولید غلات در روسیه در حدود ۱۳۰ میلیون تن است.
 طبق اعلام آرکادی دوورکویچ معاون نخست وزیر روسیه، صادرات غلات این کشور در سال زراعی

آینده به صورت چشم گیری افزایش پیدا خواهد کرد.
هیات روسی که به ریاست معاون نخست وزیر روسیه از ۲۳ تا ۲۶ ژانویه در اجلاس داووس حاضر شده و پیرامون چالش ها و مسائل بین المللی سال آینده به بحث و تبادل نظر با کارشناسان پرداختند.

کاهش مشکلات تولید و صادرات کشاورزی روسیه با کمک دولت
دان و جوجه ایران به نقل از غلات نیوز،این مقام دولتی کشور روسیه در حاشیه اجلاس داووس به خبرنگاران در مورد وضعیت بخش کشاورزی روسیه در سال آینده اعلام کرد: در سال زراعی پیش رو مشکلات مربوط به صادرات غلات حل خواهد شد.
دوورکویچ اظهار داشت: روسیه در سال های اخیر وضعیت مناسبی در تولید و صادرات غلات در جهان به دست آورده است که این موضوع به ثبات بازار جهانی کمک می کند.

افزایش بهره وری و حمایت از تولیدات کشاورزی سیاست دولت روسیه
معاون نخست وزیر روسیه افزود: من معتقدم اگر از منابع داخلی روسیه به درستی استفاده شود میزان تولیدات کشاورزی در بخش غلات به ۲۰۰ میلیون تن نیز خواهد رسید. اما در حال حاضر میزان تولید غلات در روسیه در حدود ۱۳۰ میلیون تن است.
دوورکویچ همچنین گفت: به دلیل محدودیت های موجود در زمین های کشاورزی تولید غلات در سال جاری با مشکلاتی نیز همراه بود.
این مقام دولتی کشور روسیه در پایان تاکید کرد: رشد مناسب تولیدات کشاورزی روسیه و صادرات آن همواره پایدار نبوده است و برای بهبود شرایط باید فناوری مناسب جهت افزایش بهره وری وجود داشته باشد.

 


منبع: tass