corn.jpg

مرغ های منجمد وارد بازار شدند

چاپ

altمدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت:با توجه به افزایش قیمت مرغ ، شرکت پشتیبانی اقدام به عرضه مرغ منجمد به فروشگاه ها زنجیره ای نموده است.
علیرضا ولی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به ذخایر مرغ منجمد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 70 هزار تن مرغ از سوی شرکت

پشتیبانی ذخیره شده که 55 هزار تن از این میزان برای ماه مبارک و مابقی مربوط به ذخایر استراتژیک کشور است.
وی افزود: کیفیت و سایر موارد بهداشتی مرغ های منجمد به سبب نظارت سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت به طبع از مرغ گرم بالاتر است.
ولی با اشاره به ممنوعیت فروش مرغ گرم به بیش از کیلویی 7 هزار تومان بیان کرد: هیچ فروشگاهی اجازه فروش مرغ گرم بالای 7 هزار تومان را ندارد و از این رو لازم است که دستگاه های نظارتی براین امر نظارت داشته باشند تا در حق مصرف کننده اجحاف نشود.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت مرغ ، شرکت پشتیبانی اقدام به عرضه مرغ منجمد به فروشگاه ها زنجیره ای نموده که براین اساس هر کیلو مرغ منجمد 4 هزار و 500 تومان به فروشگاه و 5 هزار و 100 تومان به مشتری عرضه می شود.

قیمت مرغ از 7 هزار و 600 تومان فراتر رفت
همچنین مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: افزایش ناگهانی قیمت مرغ به مرز 7 هزار و 600 تومان موجب شده که شرکت پشتیبانی وارد عمل شود و اقدام به توزیع مرغ های منجمد نماید.
وی افزود: مرغ های منجمد به سبب نظارت سازمان دامپزشکی بر کشتار و تولید از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند که از فردا به بازار عرضه خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران