wheat.jpg

جوجه‌ریزی کم شد

چاپ

altرئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان از افزایش قیمت مرغ در زنجان خبر داد و گفت: قیمت مرغ امروز به 7 هزار تومان رسیده است
سیدناصر رمضانلو اظهار کرد: از هفته گذشته افزایش قیمت مرغ قوت گرفته و

روند رو به رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه در اواخر هفته گذشته نیز قیمت مرغ از 6 هزار و 250 تومان به 6 هزار و 700 تومان رسید، اضافه کرد: در همین راستا طی این هفته نیز روند افزایشی ادامه داشته و امروز قیمت مرغ به 7 هزار تومان در کیلوگرم رسیده است.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با بیان اینکه توزیع مرغ به صورت روزانه از 13 تا 14 تن است، تصریح کرد: به منظور تعدیل قیمت بازار به صورت روزانه سه تا چهار تن مرغ منجمد در زنجان توزیع می‌شود.
رمضانلو با بیان اینکه علت افزایش قیمت مرغ کاهش تولید آن بوده است، اضافه کرد: اخیرا تولید مرغ 30 تا 40 درصد کاهش یافته است.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با پیش‌بینی ادامه روند افزایشی قیمت مرغ تا یک ماه آینده بیان کرد: تا زمانی که جوجه‎ریزی شود، این وضعیت ادامه خواهد داشت.
در پی افزایش قیمت مرغ از روزهای آغازین ماه مبارک رمضان به منظور تعدیل قیمت این کالا، 250 تن مرغ منجمد به صورت فروش فوق‌العاده در شبکه فروش توزیع و قیمت مرغ منجمد توزیعی مناسبتی ماه مبارک رمضان 5 هزار و 100 تومان در هر کیلوگرم است.

 

منبع: فارس