soy.jpg

پیش بینی قیمت مرغ در بازار شب عید

چاپ

 altعضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان اینکه علت کاهش نرخ مرغ در بازار برهم خوردن توازن عرضه و تقاضا است،گفت: از دست دادن برخی بازارهای خارجی و کاهش صادرات مرغ نیز در کاهش قیمت آن بی تقصیر نیست.
رحمت‌الله نوروزی با اشاره به کاهش نرخ مرغ در بازار، گفت: علت کاهش نرخ مرغ

در بازار برهم خوردن توازن عرضه و تقاضا است.
نماینده مردم علی‌آباد‌کتول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید حمایت از تولید برای جلوگیری از متضرر شدن تولیدکننده در دستورکار دولت قرار بگیرد،افزود:کاهش نرخ مرغ در بازار تبعات بدی برای تولیدکننده به همراه خواهد داشت.

دولت صادرات مرغ برای حمایت از تولیدکننده را در دستورکار خود قرار دهد
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید براینکه از دست دادن برخی بازارهای خارجی علاوه بر برهم خوردن توازن عرضه و تقاضا به کاهش نرخ مرغ منجر شده است،تصریح کرد: دولت باید صادرات مرغ برای حمایت از زحمات تولیدکننده را در دستورکار خود قرار دهد.
وی با بیان اینکه کاهش نرخ مرغ شاید در این برهه از زمان به نفع مصرف‌کننده باشد اما تبعات بدی برای مرغدار خواهد داشت،گفت: زمانی که هزینه‌های تولید مرغ از فروش آن تامین نشود به طور حتم تولید آن دیگر به صرفه نخواهد بود.

کمبود مرغ برای بازار شب عید محسوس است
نوروزی با اشاره به بازار شب عید و افزایش تقاضا برای مصرف، افزود: دولت باید از همین حالا برای ذخیره سازی مایحتاج ضروری مردم از جمله مواد پروتئینی اقدام کند تا به این ترتیب بازار را از چنگال سودجویان آزاد کند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمبود مرغ برای مصرف شب عید محرز است،تصریح کرد: برای جلوگیری از واردات مرغ جهت تامین نیاز داخل باید تولید و ذخیره‌سازی کافی انجام شود.

منبع: خانه ملت