wheat.jpg

ساماندهی حمل و نقل نهاده های دام و طیور وارداتی

چاپ

altروابط عمومی دامپزشکی خوزستان اعلام کرد : در راستای اجرای طرح کلان ساماندهی حمل و نقل نهاده های دامی و ... بازدیدی از روند اجرای این طرح توسط مدیر کل دامپزشکی خوزستان صورت گرفت.
به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خوزستان، در راستای اجرای طرح مهم ساماندهی حمل  و نقل نهاده های دامی

وارداتی بازدیدی از روند اجرای این طرح توسط مدیر کل دامپزشکی خوزستان صورت گرفت. در این بازدید که در جهت بررسی روند اجرای طرح ساماندهی و الکترونیکی کردن حمل و نقل خودروهای نهاده های دامی وارداتی و انبارهای نگهداری و ترخیص مواد خام دامی در بندر امام (ره) صورت گرفت ، ضمن بازدید از قسمتهای مختلف و اجرائی شدن اکثر اقدامات زیربنائی لازم در این زمینه اعلام گردید که شرایط و زیرساختهای لازم جهت اجرای این طرح روند روبه رشد و مطلوبی دارد.
دکتر کنارکوهی اظهار داشت: مقدمات کد دار کردن خودروهای حامل نهاده ها که امر بسیار بزرگی است و شامل بیش از 2000 خودروی سنگین است همچنین لینک نمودن سامانه سازمان دامپزشکی با سامانه پایانه های حمل و نقل و  موافقت مدیریت محترم بندرامام خمینی (ره) با استقرار نیروهای دامپزشکی جهت نظارت و کنترل انبار نهاده ها صورت گرفت که این مهم نقش بسزائی در تامین بهداشت غذائی دام و فرآورده ها دارد که قریب به شش ماه بصورت جدی توسط پرسنل خدوم اداره کل دامپزشکی در استان و شهرستان پیگیری گردیده است.
وی افزود سالیانه بالغ بر 9 میلیون تن نهاده های دامی شامل سویا ، ذرت ، جو ، گندم دامی ..... از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور گردیده که در تمام موارد نظارت های بهداشتی دامپزشکی اعمال میگردد.
در این سفر که مسئول حراست استان نیز حضور داشت از سایت های شستشو و ضد عفونی مستقر در بندر امام (ره) نیز بازدید بعمل آمد.