soy.jpg

سیلاب در تالش، مرغ های یک مرغداری ۳۰ هزارتایی را تلف کرد+عکس

چاپ

altمعاون امور سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش از تلف شدن 30 هزار مرغ یک مرغداری در منطقه جوکندان این شهرستان به علت سیلاب و آبگرفتگی خبر داد
سید جلال سید محمدی صبح پنجشنبه گفت: این حادثه شب گذشته روی داده و متاسفانه ورود سیلاب

به مرغداری، خسارت زیادی به آن وارد کرده است.
وی اظهار کرد: روستاهای درازی محله، خاله سرا 57، خرجگیل، میانده و بالاده بخش اسالم دچار آبگرفتگی شده و به حدود 30 خانه مسکونی، 50 اصطبل خسارت وارد و راه های برخی روستاها تخریب و لوله آب شرب روستای لمر سفلی شکسته و آب بیش از 200 حانوار قطع شده است.
دان و جوجه ایران به نقل از ایرنا؛ وی ادامه داد: با توجه به شدت ریزش باران و جاری شدن آب های سطحی، احتمال افزایش میزان خسارت های وارده بر تاسیسات زیربنایی و روبنایی تالش وجود دارد.
سید محمدی بیان کرد: ریزش برف در جاده اسالم به خلخال ادامه دارد و روستاهای چارسو، متش، لرزره، اسب هونی، کرمان و بیلی را سفید پوش کرده و ارتفاع برف در ارتفاعات تالش به بیش از پنج سانتی متر رسیده است، اما رفت آمد در جریان است.
او گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران تالش از راهدارخانه لرزه در جاده اسالم به خلخال و گردنه الماس بازدید کردند و تیم های بازدید از مناطق بحرانی، فعال و ستاد مدیریت بحران این شهرستان در آماده باش کامل است.
ایستگاه هواشناسی تالش میزان بارش 24 ساعت گذشته در این شهرستان را 50.2 میلیمتر، دمای فعلی هوا را 11 درجه سانتیگراد و سرعت وزش باد را 2 متر بر ثانیه اعلام و وضعیت هوای شبانه روز آینده این شهرستان را ابری، مه آلود همراه با باراش باران پیش بینی کرد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.

alt