soy.jpg

افزایش عرضه و کاهش قیمت مرغ در محرم و صفر

چاپ

altمعاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان گفت: تأمین گوشت، مرغ و لبنیات مردم به خصوص در ایام محرم و صفر در شرایط مطلوب است و نه تنها هیچ گونه افزایش قیمت نخواهیم داشت، بلکه پیش‌بینی می‌شود با افزایش عرضه مرغ قیمت‌ها کاهش داشته باشد.
 به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، خاندایی در کارگروه تنظیم بازار با موضوع تأمین کالاهای مورد نیاز مردم

برای ماه‌های محرم و صفر، با اشاره به اجرای طرح ساماندهی عرضه قطعات مرغ اظهار کرد: عرضه فله‌ای قطعات مرغ به خصوص قطعات موسوم به زعفرانی ممنوع است. شرایط عرضه تحت نظارت کامل بوده و به کمک مصرف کنندگان با هرگونه تخلف به شدت برخورد خواهیم کرد.
وی یادآور شد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آمادگی دارد به تخلفات رسیدگی کند. اگر چه بعضی از جریمه‌ها بازدارنده نیست و پیشنهادهای اصلاحی به مراجع قانونی ارائه شده است، لیکن در حال حاضر اگر فردی تخلف کرده و بر تخلف خود اصرار کند ناچار خواهیم بود که نسبت به پلمب واحد مربوطه اقدام قانونی را به عمل آوریم.
معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان افزود: تلاش ما این است که با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کاری کنیم که هیچ تخلف به خصوص در حوزه عرضه مواد غذایی اتفاق نیافتد. با این وجود ضروری است که اتحادیه و اصناف نیز با استفاده از ابزارهای نظارتی وضعیت بازار را رصد کرده و شرایط را کنترل کنند.
خاندایی با اشاره به نامگذاری امسال در خصوص اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: دولت تلاش کرده است تا قیمت‌ها به ثبات رسیده و تورم کاهش یابد. از این رو ضروری است تا بازار و کسب و کار نسبت به افزایش فروش و کاهش سود دریافتی تدبیر کرده تا مشکلات ناشی از رکود را پشت سر بگذاریم.

 

منبع: ایسنا