soy.jpg

قیمت دام زنده در روز عید قربان 14 هزار تومان تعیین شد

چاپ

altرئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی شهرستان دماوند گفت: نرخ دام زنده در روز عید قربان در دماوند، هر کیلوگرم 14 هزار تومان تعیین شده است
حسن خطیبی با اشاره به نرخ گوشت قرمز در روز 20 شهریورماه سال جاری اظهار کرد: نرخ گوشت گوسفندی با دنبه

در این ماه، هر کیلوگرم 32 هزار و 500 تومان در شهرستان دماوند تعیین شده است.
وی درخصوص نرخ گوشت مرغ در 19 شهریورماه سال جاری تصریح کرد: نرخ گوشت مرغ نیز در این شهرستان هر کیلوگرم، 7 هزار و 600 تومان بوده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی شهرستان دماوند با بیان اینکه 100 تومان نرخ گوشت مرغ در شهرستان دماوند کاهش یافته است، گفت: نرخ گوشت مرغ در 20 شهریورماه سال جاری در این شهرستان با 100 تومان کاهش، به هر کیلوگرم، 7 هزار و 500 تومان رسیده است.
خطیبی در خصوص نرخ گوشت گوساله در شهرستان دماوند بیان کرد: نرخ گوشت گوساله با استخوان در 20 شهریورماه سال جاری در این شهرستان هر کیلوگرم 30 هزار و 500 تومان تعیین شده است.
وی با اشاره به نرخ گوشت ماهی بیان کرد: نرخ این فرآورده گوشتی همچنان ثابت و با نرخ هر کیلوگرم 18 هزار تومان به مردم این شهرستان عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی شهرستان دماوند در خصوص نرخ دام زنده گوشت گوسفندی در روز عید قربان در شهرستان دماوند تصریح کرد: نرخ دام زنده هر کیلوگرم، 14 تا 14 هزار و 500 تومان تعیین شده است.
خطیبی ادامه داد: نرخ دام زنده در روز عید قربان هر کیلوگرم 14 هزار تومان تعیین شده است، اما احتمال کاهش این نرخ و خرید به صورت توافقی با قیمتی کمتر نیز وجود دارد.
وی درخصوص نظارت در بازار افزود: بازرسان اتحادیه به صورت مداوم نظارت خود را انجام می‌دهند تا شهروندان بتوانند با آرامش بیشتری خریدهای خود را انجام دهند.
رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی شهرستان دماوند تصریح کرد: شهروندانی که قصد خرید دام زنده را دارند، بهتر است برای جلوگیری از افزایش قیمت گوسفند در روز عید قربان از خرید دام در نخستین ساعت عرضه دام خودداری کرده و خرید خود را در اواسط روز انجام دهند.

 

منبع: فارس