corn.jpg

ثبات اکثریت اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی در انتخابات مجمع عمومی

چاپ

خبرگزاری ایاناalt
انتخاب هیئت‌مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی مرغداران گوشتی ایران برگزار و هفت نفر از اعضای هیئت‌مدیره معرفی شد.
چهارمین دوره انتخاب هیئت‌مدیره اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی مرغداران گوشتی ایران برای انتخاب هفت نفر از اعضای جدید هیئت‌مدیره و دو نفر بازرس برگزار شد.مجمع عمومی عادی اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی مرغداران گوشتی ایران، هفته گذشته با حضور اعضاء و سهامداران و نمایندگان سازمان تعاون روستایی در دفتر این اتحادیه، تشکیل شد.

در این آیین، پس از استماع گزارش‌های رئیس هیئت‌مدیره، مدیرعامل و بازرس عملکرد سه‌ساله این تشکل تأثیرگذار در بخش کشاورزی بررسی شد.
در این آیین بر اساس رأی‌گیری صورت گرفته، هفت نفر عضو هیئت‌مدیره برای یک دوره سه‌ساله و دو نفر بازرس برای یک دوره یک‌ساله انتخاب شدند.
نکته جالب در این باره، برگزاری انتخابات به شکل کاملا مسالمت‌آمیز و بدون تغییرات اساسی است، به‌طوری که تنها منجر به تغییر یک نفر از اعضای هیئت‌مدیره شد که این عضو هیئت مدیره نیز بعد از برکناری، جای خود را با یکی از بازرسان داد!

بر این اساس، نمایندگان استان‌های مازندران، خراسان رضوی، همدان، خوزستان، قزوین، فارس و گیلان به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره انتخاب شدند و نماینده استان قزوین تنها عضو جدید هیئت‌مدیره این اتحادیه است که جای نماینده استان اصفهان را گرفت.
نماینده استان اصفهان که قبلاً عضو هیئت‌مدیره بود، به ‌عنوان بازرس جدید اتحادیه معرفی شد تا شاهد کمترین میزان تغییر در انتخابات این دوره هیئت مدیره باشیم.