wheat.jpg

قیمت هر كیلوگرم مرغ ۱۲۰ تومان افزایش یافت

چاپ

altدبیر انجمن مرغ گوشتی كشور از افزایش قیمت گوشت تولیدشده در واحدهای مرغداری خبرداد و گفت: با افزایش هزینه سوخت واحدهای مرغ داری قیمت هر كیلوگرم مرغ ۱۲۰ تومان افزایش یافت.
علی آذروش در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین تحولات صنعت مرغ داری كشور پس از آغاز اجرای هدفمندكردن یارانه ها اظهار داشت: هنوز نمی توان به طور دقیق پیش بینی كرد كه طی ماه های آینده وضعیت صنعت مرغ و به خصوص بازار آن چگونه خواهد شد.

به گفته آذروش، تا زمانی كه سیاست های كلان اقتصادی در این خصوص اجرا و نتایج آن مشخص نشود نمی توان به طور دقیق درباره آینده این صنعت و بازار آن سخنی گفت.
دبیر انجمن مرغ گوشتی كشور ادامه داد: با آزاد سازی قیمت سوخت واحدهای مرغ داری كه تاكنون با هزینه بسیار پایین سوخت وارداتی را می خریدند در حال حاضر ناچار هستند كه سوخت خود را با قیمت تعیین شده كه همان ۱۵۰ تومان در هر لیتر است، خریداری كنند.
آذروش اظهار داشت: صنعت مرغ كشور در حال حاضر در وضعیت بحرانی به سر می برد و درصورت عدم اجرای صحیح هدفمندكردن یارانه ها این صنعت به طور كامل به ورطه نابودی كشیده خواهد شد.
دبیر انجمن مرغ گوشتی كشور تصریح كرد: متاسفانه از هم گسیختگی برنامه ریزی متولیان این صنعت باعث شده كه نه تنها این صنعت دچار آشفتگی شده بلكه روز به روز از تعداد تولید كنندگان آن كاسته می شود.