chick.jpg

بیشترین شکایات مردم استان زنجان در خصوص عرضه قیمت گوشت قرمز است

چاپ

خبرگزاری مهرalt

 رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: بیشترین شکایات مردم استان زنجان درعرضه قیمت گوشت قرمز است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاوندی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار با ارائه گزارش عملکرد اصناف استان زنجان افزود: هفت هزار و 403 مورد 

پرونده در این مورد بوده است.

 

کاوندی با اشاره به تخلفات گرانفروشی با 48 مورد ادامه داد: 5 مورد پرونده احتکار را در استان شاهد بودیم.

 

وی عدم صدور صورتحساب و عرصه کالاهای قاچاق را 29مورد برشمرد وگفت:در مجموع 51 مورد تخلف را در استان زنجان شاهد بودیم.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به عملکرد مطلوب واحد رسیدگی به شکایات مردمی گفت: از 283 فقره پرونده تشکیل شده 83 فقره تخلف و75 فقره پرونده منجر به رضایت شده است. 

 

کاوندی بازرسی در قالب گشت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان را 20 مورد با 38 مورد پرونده متشکله با ارزش ریالی 25 میلیارد ریالی عنوان کرد وافزود: نظارت وکنترل بر بازار گوشت قرمز نیز بررسی شده است.

 

همچنین مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از خروج روزانه 6 راس گوساله از استان خبر داد وگفت:‌ این کاهش خروج بدلیل کم شدن تعداد پرواربندیهای استان بوده است.

 

محمد رضا نهاوندی پور در ادامه با بیان اینکه همین تعداد ورودی نیز از استانهای همجوار به استان زنجان داریم تصریح کرد: مشکلی در زمینه تامین گوشت ودام زنده در استان وجود ندارد.

 

نهاوندی پور با اشاره به وصول 64 میلیارد تومانی از محل توسعه کشاورزی برای واحد های تولیدی گفت: مشکل نقدینگی نیز با این وصول حل می شود.

 

وی گفت: مرغداریهای استان زنجان نیز دارای آمار قابل قبول با روند روبه رشد در سطح کشور هستند.

 

نهاوندی پور در پایان اظهار امیدواری کرد: با صدور این محصولات تولیدی به خارج از کشور می توان شاهد رشد صادرات غیر نفتی در این زمینه بود.

نهاوندی پور در پایان اظهار امیدواری کرد: با صدور این محصولات تولیدی به خارج از کشور می توان شاهد رشد صادرات غیر نفتی در این زمینه  بود.