corn.jpg

خرید 4200 تن سویا در مازندران / حمل ریلی گندم به 118 هزار تن رسید

چاپ

altمدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه‌ی 2 گفت: 118 هزار تن گندم از استان مازندران به سایر نقاط کشور از طریق حمل ریلی ارسال شده است و از زمان آغاز خرید تضمینی دانه‌ی روغنی سویا (30مهر) تاکنون بیش از 4200 تن سویا از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.
به گزارش دان و جوجه ایران از روابط عمومی شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه‌ی 2،: سید محمد جعفری عنوان کرد: این میزان گندم از سیلوی شهید میرزاپور نکا به استان های

سیستان و بلوچستان، اصفهان ، هرمزگان و یزد از طریق ریل ارسال شده است.
جعفری اظهار کرد: در حمل ریلی، گندم با بالاترین کیفیت و سلامت در سیلوها و انبارها تخلیه می‌شود که یکی دیگر از مزایای حمل با این روش است.
وی افزود: 9 مرکز برای کار عملیات تحویل و خرید دانه‌های روغنی سویا تجهیز و راه اندازی شده‌اند.
جعفری نرخ خرید هر کیلوگرم دانه‌ی روغنی سویا را با دو درصد ناخالصی و 12 درصد رطوبت 24 هزار و 694 ریال اعلام و از واریز 38 میلیارد و 527 میلیون ریال از مطالبات کشاورزان استان مازندران خبر داد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه‌ی 2 گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مقدار12 هزار تن گندم که در بورس فروخته شده بود، تحویل کارخانجات آردسازی شد.

حمل 200 هزار تن گندم از کرمانشاه به استان‌ها
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه‌ی 9 گفت: 200 هزار تن گندم  خریداری شده در استان کرمانشاه از ابتدای سال‌جاری تاکنون به استان‌های البرز، تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، یزد، گیلان و مازندران ارسال شده است.
به گزارش دان و جوجه ایران از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9؛ مظفر رحیمی اظهار کرد: بر اساس برنامه حمل ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران مقرر شده است تا پایان دی‌ماه میزان حمل این محصول به بیش از 500 هزار تن برسد.
رحیمی عنوان کرد: این شرکت برنامه حمل روزانه بیش از 5 هزارتن گندم تا پایان دی‌ماه را در دستور کار خود دارد ،از سیلوداران استان خواستار مساعدت بیشتر جهت اجرای کامل این برنامه هستیم.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 با اعلام این‌که کرمانشاه با ظرفیت ذخیره‌سازی بیش از یک میلیون و 200 هزار تن گندم در 2 بخش دولتی و خصوصی از جایگاه ویژه‌ای در زمینه ذخیره‌سازی این محصول برخوردار است، گفت: سیلو داران بایستی تمام تلاش خود را جهت حفظ کیفیت گندم‌های ذخیره‌سازی‌شده طبق مفاد قرارداد به کار گیرند.