chick.jpg

افتتاح کشتارگاه تمام اتوماتیک طیور گلستان

چاپ

altکشتارگاه تمام اتوماتیک طیور مزرعه نمونه ارتش، امروز با حضور قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در انبارالوم آق قلا افتتاح شد
جانشین وزیر دفاع، توسعه اقتصادی را در کنار توسعه نظامی از برنامه های مهم وزارت دفاع برشمرد.افتتاح کشتارگاه تمام اتوماتیک طیور گلستان

با حضور جانشین وزیر دفاع
به گزارش دان و جوجه ایران از صداوسیما؛ قاسم تقی زاده گفت: حضور فعال در پروژه های عسلویه و مس سرچشمه و مزرعه نمونه گلستان و واگذاری 18 سرفصل از 24 سر فصل اقتصاد مقاومتی از مهم ترین اقدامات وزارت دفاع در راستای توسعه اقتصادی است.
آقای تقی زاده با اشاره به تحریم های اخیر آمریکا بر علیه ایران افزود: ما همیشه شاهد دشمنی آمریکا بودیم اما فرزندان این مرز و بوم همواره حافظ منافع نظام بودند و فعالیتهای فراوانی در دفاع از نظام داشته و دارند .
او همچنین با بیان اینکه ما به دنبال پیشروی و استفاده از تسلیحات  نظامی برای مقابله با دشمن بویژه در مقابله با فعالیت های داعش هستیم گفت: اکنون در زمینه های سازمان افزار، مغز افزار و نرم افزار اقدامات زیادی برای تجهیز خود در دست اجرا داریم.
جانشین وزیر دفاع تاکید کرد؛ ما هرگز سیاست حمله نخواهیم داشت اما با هر گونه تهدید دشمن مقابله خواهیم کرد و برد های موشکی خود را در این زمینه تا 2 هزار کیلومتر نقطه زنی افزایش داده ایم.
مدیرعامل سازمان اتکا نیز گلستان را استانی دارای ظرفیت فراوان ازجمله در ایجاد زنجیره تولید مرغ و طیور دانست.
محمدمهدی کربلایی گفت: این کشتارگاه با ظرفیت کشتار 4 هزار قطعه در ساعت و با 8 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه راه اندازی شد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور هم گفت: دستور کار این سازمان گرفتن کد IR برای کشتارگاه ها است تا در لیست جهانی صادرکنندگان قرار بگیریم.
علیرضا رفیعی پور افزود: در کشور از 226 کشتارگاه تاکنون 34 کشتارگاه این کد را دریافت کرده اند که 6 کشتارگاه در گلستان است.