soy.jpg

تأمین نیاز نذورات هیئت‌های مذهبی با قیمت تنظیم بازار

چاپ

altمدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام: هیئت‌های مذهبی می‌توانند با ارائه معرفی نامه سازمان تبلیغات اسلامی از ادارات کل شرکت پشتیبانی امور دام، گوشت مرغ و گوشت قرمز را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار دریافت کنند.
 علیرضا ولی با اشاره به افزایش تقاضا در ایام سوگواری ماههای محرم و سفر افزود: ستادهای تنظیم بازار استان های سراسر کشور برای تأمین مایحتاج هیئت های مذهبی

و عزاداری و نذورات مردم فعال شدند و می توانند به هر میزان که نیاز دارند گوشت مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد و گرم از ادارات کل پشتیبانی استان خود دریافت کنند.
وی گفت: گوشت قرمز منجمد به هر میزان که نیاز باشد موجود است و با قیمت هر کیلو 5300 تومان درب سردخانه و 5700 تومان درب ادارات کل پشتیبانی و فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: گوشت گوساله منجمد به صورت مخلوط در استان های سراسر کشور با قیمت هر کیلو 23 هزار تومان عرضه می شود.
ولی گفت: لاشه گوشت گوساله فقط در استان تهران با قیمت هر کیلو 31 هزار و 500 تومان در اختیار هیئت های مذهبی قرار می گیرد.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: افرادی که برای تهیه نذورات خود به گوشت قرمز و گوشت مرغ نیاز دارند می توانند بدون ارائه معرفی نامه مستقیم به ادارات کل پشتیبانی امور دام در هر استان مراجعه کنند و پس از دریافت حواله به هر میزان که نیاز دارند گوشت مرغ و گوشت قرمز با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار دریافت کنند.
دان و جوجه ایران به نقل از صداوسیما؛ ولی گفت: کسانی که قصد قربانی دارند می توانند به جای ذبح و برای رعایت موازین بهداشتی و سلامت گوشت مورد نیاز را به صورت لاشه گرم از ادارات کل پشتیبانی امور دام دریافت کنند.
وی تاکید کرد: گوشت گرم مرغ نیز به وفور در میادین توزیع می شود و کمبود و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: این شرکت فقط گوشت مرغ منجمد عرضه می کند.
وی درباره تعیین تعرفه برای واردات کنجاله گفت: تعرفه این نهاد در ستاد تنظیم بازار تعیین شده است و تا پایان هفته اعلام خواهد شد.