hen.jpg

صادرات جوجه یکروزه از اردبیل به خارج از کشور

چاپ

altمعاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام گفت: استان اردبیل در تولید جوجه یک روزه نه تنها نیاز داخلی کشوررا تامین می کند بلکه میزان قابل ملاحظه ای از جوجه یک روزه نیز به خارج از کشور صادر می شود.
حسن رکنی، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام در بازدید از زنجیره تولید یکپارچه گوشت مرغ و کشتارگاه صنعتی لاین 2 آرتا جوجه سبلان اردبیل

افزود: با کاهش هزینه تولید و افزایش بهره وری باید زمینه های پیشرفت در این صنعت در استان اردبیل را بیش از پیش ارتقا دهیم.
دان و جوجه ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ وی اظهار کرد: تلاش بر این است که سازه هایی که برای احداث واحدهای مرغداری در نظر گرفته می شود از هر لحاظ مهندسی و اصولی باشد ، سازه هایی که قبل از این در واحدهای مرغداری احداث شده به روز شوند و مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا شوند تا بتوانند بازده اقتصادی داشته باشند.
وی گفت: برای اقتصادی کردن تولید در بخش دام استان نیاز است به فعال کردن زنجیره تولید توجه ویژه ای شود ، ظرفیت تولید مرغ مادر در استان اردبیل با شتاب بیشتری در حال رشد است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام در ادامه تصریح کرد: استان اردبیل در تولید جوجه یک روزه نه تنها نیاز داخلی کشوررا تامین می کند بلکه میزان قابل ملاحظه ای از جوجه یک روزه نیز به خارج از کشور صادر می شود.