corn.jpg

گران فروشی گوشت های وارداتی در فروشگاه‌های زنجیر‌ه‌ای

چاپ

altعضو شورای تامین کنندگان دام زنده گفت:قرار بود گوشت های وارداتی هر کیلو با قیمت 31 هزار و 500 تومان به فروش رسد،این درحالی است که با قیمت های 36 تا 39 هزار تومان در فروشگاه ها به فروش می رسد.
منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده با اشاره به آخرین وضعیت عرضه گوشت در بازار اظهار داشت: علی رغم عرضه انبوه

دام اما تقاضای چندانی در بازار وجود ندارد.
وی افزود: در هفته گذشته با شروع تعطیلات تا حدودی قیمت ها کاهش یافت به طوریکه هر کیلو دام زنده 14 هزار تومان و لاشه کشتار شده 32 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.
دان و جوجه ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ پوریان با اشاره به واردات انبوه لاشه از کشورهای شمالی و استرالیا به منظور تامین بازار گفت : در حال حاضر هر کیلو لاشه از کشورهای ارمنستان، گرجستان و قرقیزستان با نرخ 29 هزار تومان تحویل شرکت پشتیبانی می شود که درنهایت با قیمت 31 هزار و 500 تومان باید به مصرف کنندگان عرضه شود.
رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده با انتقاد از گران فروشی گوشت های وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای بیان کرد: قرار بود گوشت های وارداتی هر کیلو با قیمت 31 هزار و 500 تومان به فروش رسد و این درحالی است که با قیمت های 36 تا 39 هزار تومان در این فروشگاه ها به فروش می رسد.
به گفته وی در شرایط کنونی هر کیلو شقه گوسفندی 38 الی 39 هزار تومان به فروش می رسد که انتظار می رود با افزایش عرضه شاهد کاهش قیمت گوشت باشیم.