wheat.jpg

توسعه صنعت مرغداری کشور همگام با برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی طیور

چاپ

 altنخستین نمایشگاه تخصصیصنعت طیورکشور با حمایت و مشارکت معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی،سازمان ها و نهادهای دولتی مرتبط و انجمن ها و اتحادیه های سراسری فعال در این صنعت، برگزار خواهد شد تا تولیدکنندگان و فعالان این صنعت ضمن نمایش توانمندی های خود، با آخرین روش ها ،برنامه ها و صنایع جدید این صنعت نیز آشنا شوند.
در این نمایشگاه که از 8 تا 10 مرداد ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار میشود، بیش از 200 تولیدکننده و صنعتگر حوزه طیور

؛ جدیدترین توانمندی های خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند.
دان و جوجه ایران به نقل از ایلنا؛ نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت طیور کشور با هدف حمایت از تولیدات ملی، هم افزایی فعالان و مسئولان این صنعت، حذف واسطه ها و دلالان و مخاطبین غیر تخصصی، افزایش بهره وری، توسعه دانش محور صنعت مرغداری، توسعه صادرات برای خروج مازاد محصولات تولیدی، رونق صنعت طیور کشور، دست یابی به سازوکارعملیاتی در مدیریت بازارگوشت سفید کشور، لزوم توجه به تولیدات غذایی در اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های بسیار زیاد موجود در صنعت مرغداری کشور برگزار خواهد شد.
بی شک صنعت مرغداری طی سال های اخیر از جایگاه مهمی در اقتصاد خانوارها و زندگی مردم برخوردار شده است. لذا این صنعت بخاطر توسعه و تامین بازاری که در برخی فصول سال و یا ماه ها و ایام خاص دچار نوسان تامین گوشت مرغ می شود، نیازمند توجه جدی تر، توسعه و بروز رسانی صنایع این حوزه و کمک به رفع مسائل و مشکلات آن دارد، براین اساس نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت طیور کشور برگزاری خواهد شد تا زمینه ای برای توسعه هر چه بیشتر این صنعت باشد.
مواد اولیه، افزودنی ها و مکمل های خوراک طیور، بسته بندی، بهداشت و درمان، دستگاه ها و تجهیزات سالن ها و ساختمان های مرغداری ها، خطوط کشتارگاهی مرغ،سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سیستم ها و ماشین آلات حمل و نقل، سردخانه های نگهداری، شرکت های تامین کننده و صنایع و تجهیزات وابسته؛ برخی از حوزه هائی هستند که در این نمایشگاه ارائه و عرضه خواهد شد.
علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت طیور با شماره تلفن88578914 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی www.expoultry.comمراجعه نمایند.
در حاشیه این نمایشگاهچندین همایش، نشست تخصصی و کارگاههای علمی، کاربردی، راهبردی و اقتصادی جهت بهرهمندی مخاطبین این رویداد به صورت منظم و متمرکز برگزار می شود.
حضور مسئولان و تشکلهای سراسری فعال این صنعت در شورای سیاست گذاری نمایشگاه موجب اثرگذاری و افزایش کیفی برگزاری این رویداد شده و تنها یک هفته پس از شروع اطلاع رسانی،نیمی از فضای نمایشگاه واگذار شده است.