chick.jpg

معامله کل جوجه یک روزه کشور در بورس کالای ایران در آینده نزدیک

چاپ

altرئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در خصوص عرضه ۲۰ درصدی جوجه یک روزه در بورس کالا گفت: با عرضه ۲۰ درصدی جوجه یک روزه در بورس کالا معاملات این محصول شفاف شده و واسطه ها حذف می شوند.
روابط عمومی بورس کالا: محمد یوسفی امروز آدینه ۱۹ خرداد ماه، با بیان اینکه تا ۱۰تیر ماه ۲۰ درصد جوجه یک روزه در بورس کالا عرضه

می شود، گفت: عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا، باعث شفاف سازی در بازار این محصول، حذف واسطه ها و متعادل شدن قیمت آن می شود.
دان و جوجه ایران به نقل از ایانا؛ وی افزود: قیمت جوجه یک روزه چند ماه است که افزایش پیدا کرده و یکی از راه هایی که بتواند قیمت این محصول را متعادل کند، عرضه در بورس کالا است؛ بنابراین با توجه به مزیت های بورس کالا، قرار است در آینده ای نزدیک کل تولیدات مرغداران عضو این انجمن برای تنظیم بازار مرغ در بورس عرضه شود.
به گفته ی یوسفی، در مرحله نخست قرار است ۲۰ درصد جوجه یکروزه تولید اعضای انجمن در بورس کالا عرضه شود تا در آینده نزدیک به سمت عرضه ۱۰۰ درصدی این محصول حرکت کنیم، زیرا هدف انجمن این است که معامله کل جوجه یک روزه کشور در بورس کالای ایران صورت بگیرد.
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه عرضه ۲۰ درصدی جوجه یک روزه در بورس با موفقیت مواجه می شود، اظهار کرد: عرضه هر کالایی در بورس کالا، باعث شفاف سازی معاملات آن کالا می شود و دیگر اعتراضی روی قیمت آن نمی تواند صورت بگیرد. به همین دلیل در تمام دنیا این روش مورد استفاده قرار می گیرد؛ بنابراین عرضه جوجه یک روزه در بورس کالا نیز مزایای زیادی داشته و به دلیل کشف قیمت عادلانه و شفاف با موفقیت رو به رو می شود