wheat.jpg

تقاضا برای گوشت قرمز منجمد در خوزستان بسیار پایین است

چاپ

 altمدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان این‌که تاکنون 426 تن مرغ منجمد در قالب طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان در استان توزیع شده است، گفت: به مناسبت این ماه توزیع مرغ منجمد در حال انجام است و تا پایان این ماه و عید فطر نیز ادامه دارد.
هادی سلامات اظهار کرد: این شرکت مرغ منجمد را با کیفیت و ماندگاری بالا و با قیمت 5 هزار و 300 تومان

در اختیار خریداران قرار می‌دهد.
وی افزود: در سردخانه‌های این شرکت مرغ منجمد به میزان کافی موجود است و در صورت نیاز این میزان قابل افزایش است و هیچ مشکلی برای تأمین مرغ منجمد در این روزها وجود ندارد.
دان و جوجه ایران به نقل از ایسنا؛ مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: کل مرغ‌های منجمد شرکت تولید داخل کشور بوده و از نظر بهداشتی نیز در شرایط ایده‌آل نگهداری می‌شوند و دارای تأییدیه اداره دامپزشکی هستند.
سلامات ادامه داد: تاکنون 426 تن مرغ منجمد در قالب طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان در استان توزیع شده است و این توزیع تا پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر نیز ادامه خواهد داشت.
وی با بیان این‌که تقاضا برای گوشت قرمز در استان خوزستان بسیار پایین است، عنوان کرد: هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد به طور متوسط با قیمت 22هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد و شرکت پشتیبانی امور دام نیز به هر میزان که نیاز باشد گوشت موردنیاز استان را تامین خواهد کرد، اما هر سال معمولا بخشی از سهمیه گوشت قرمز استان را بازگشت می‌دهیم.