chick.jpg

احتمال افزایش قیمت مرغ در روزهای پایانی ماه رمضان

چاپ

 altنائب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان گفت: اکنون مرغ در بازار اصفهان به وفور وجود دارد و قیمت‌ها همانند روزهای گذشته باقی می‌ماند و تغییر نرخی نخواهیم داشت.
محمدعلی فروغی ابری با بیان اینکه از هفته اول ماه رمضان مرغ درب مغازه‌ها با قیمت 7 هزار و 850 تومان عرضه شده است، اظهار داشت: در این ایام عرضه و تقاضا

افزایش دارد.
وی در پاسخ به اینکه برخی از مسئولان از افزایش نرخ مرغ در ایام ماه مبارک رمضان خبر دادند، افزود: به هیچ‌عنوان مقرر نشده که قیمت‌ها افزایش یابد، اما به دلیل کمبود جوجه‌ریزی بهار امسال در اصفهان، امکان دارد درصد بسیار اندکی نرخ‌ها تا 20 ماه مبارک رمضان بالا برود.
دان و جوجه ایران به نقل از تسنیم؛ نایب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با انتقاد از برخی رسانه‌ها و بیان اینکه رسانه‌ها با اعلام برخی خبرها نباید سبب تنش در بازار و شهروندان شوند، بیان کرد: از 20 ماه مبارک رمضان با ورود مرغ اصفهان به بازار دیگر مشکل خاصی در توزیع این کالا نداریم.
وی ادامه داد: اکنون مرغ در بازار اصفهان به وفور وجود دارد و قیمت‌ها همانند روزهای گذشته باقی می‌ماند و تغییر نرخی نخواهیم داشت.
فروغی با بیان اینکه مرغ درب کشتارگاه‌های اصفهان اکنون 7 هزار و 570 تومان عرضه می‌شود، گفت: فروشندگان با احتساب 200 تا 300 تومان سود باید مرغ را در اختیار متقاضیان قرار دهند و بیش از این میزان تخلف است.
وی با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در دست اتحادیه‌ها نیست و به تولید، عرضه و تقاضا بستگی دارد، اظهار داشت: از 20 ماه رمضان با ورود مرغ اصفهان در بازار احتمال کاهش قیمت‌ها وجود ندارد و نرخ‌ها همانند روزهای ابتدای ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با بیان اینکه قیمت بوقلمون هم هیچ‌گونه تغییر قیمتی نداشته است، افزود: اکنون بوقلمون درب کشتارگاه 16 هزار تومان و در مراکز فروش زیر نظر اتحادیه 17 تا 18 هزار تومان فروخته می‌شود.
وی پیرامون وضعیت قیمت انواع ماهی در بازار اصفهان، بیان کرد: نرخ فروش ماهیان درب مغازه‌های اصفهان به هیچ‌وجه برای ماه رمضان تغییر نکرده، مگر اینکه عده‌ای سودجو به منظور کسب سود بیشتر درصدد افزایش نرخ‌ها باشند.
فروغی با اشاره به بازرسی و نظارت اتحادیه‌ بر تمام واحدهای صنفی و فروشندگان گوشت سفید اصفهان، افزود: به طور هفتگی کنترل بر تمامی واحدها اجرا می‌شود و در ماه مبارک رمضان این نظارت‌ها تشدید خواهد شد.