corn.jpg

تشکیل اتاق فکر برای صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان

چاپ

altقائم مقام اتحادیه خوراک دام، طیور و آبزیان کشور از تشکیل اتاق فکر این اتحادیه خبر داد و افزود: بزودی کارگروه های تخصصی در اتاق فکر صنعت خوراک ایران با حضور استادان برجسته دانشگاه ها و متخصصان تغذیه تشکیل می شود.
مهدی مسعودی در مورد اعضای اتاق فکر صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور، افزود: نمایندگانی از معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی، سازمان نظام

مهندسی کشاورزی، اتاق تعاون ایران، سازمان توسعه تجارت و اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان کشور هسته مرکزی اتاق فکر را تشکیل می دهند.
دان و جوجه ایران یه نقل از ایرنا؛ این کارشناس صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان تصریح کرد: برای پویایی و رشد و توسعه صنعت مهم خوراک دام، طیور و آبزیان در کشور به تعامل سازنده و همکاری های کارشناسان زبده و فعالان این صنعت هستیم.
 70 سال از سابقه فعالیت صنعت خوراک دام، طیور و ابزیان ایران می گذرد و اکنون 645 واحد تولیدی صنعتی مجاز دارای پروانه در کشور فعال هستند.
با اجرای پسابرجام بیش از 200 هزار تن خوراک دام و طیور به ارزش 68 میلیون دلار به 11 کشور های متقاضی صادر شد این درحالیست که این کارخانه جات با 40 درصد ظرفیت کار می کند.