corn.jpg

زور آزمایی دوباره برای کنترل بازار گوشت/عرضه گوشت۳۱.۵ به بازار

چاپ

altمدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از آغاز توزیع گوشت تنظیم بازار با قیمت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان در برخی از میادین تهران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر دادوگفت:از شنبه میزان عرضه چندین برابر می‌شود.
علیرضا ولی از افزایش توزیع گوشت دولتی از روز پنج شنبه گذشته در بازار خبر داد و اظهارداشت: میزان عرضه این کالا از روز شنبه چند برابر

خواهد شد؛ گوشت به اندازه کافی وجود دارد و ما چون دیدیم شرایط بازار بهم ریخته، درخواست کرده‌ایم عرضه آن بیشتر شود.
دان و جوجه ایران به نقل از مهر؛ وی با بیان اینکه روز پنج شنبه گذشته اولین روز توزیع این گوشت‌هایی بود که از خارج هم وارد شده بودند، افزود:  این گوشت‌ که گوشت گرم گوسفندی است  کیلویی ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: توزیع این گوشت‌ها در همه میادین شهر تهران انجام نمی‌شود، چراکه میادین هم چندان همکاری نمی‌کنند و هم اکنون در حدود ۱۲ تا از میادین شهر تهران این توزیع انجام می‌شود.
ولی ادامه داد: همچنین در  فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش این توزیع انجام می‌شود و ۲۴۰ فروشگاه افق کوروش در تهران و البرز گوشت تنظیم بازاری عرضه می‌کنند.
وی با بیان اینکه گوشت‌های دولتی در فروشگاه‌های ملاصدرا که متعلق به خود شرکت پشتیبانی امور دام است نیز توزیع می‌شود، افزود: ما میزان بسیار زیادی گوشت گرم و سرد برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده‌ایم که به صورت وکیوم شده از خارج وارد می‌کنیم.
ولی با بیان اینکه واردات گوشت گرم هر روزه با هواپیما انجام می‌گیرد و در داخل کشور توزیع می‌شود، گفت: این واردات از استرالیا، نیوزلند و کشورهای آسیای میانه انجام می‌شود.