soy.jpg

پيش بيني خريد 20 هزار تن كلزا در مازندران/ انتصاب مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران

چاپ

altمدير عامل شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 2 از پيش بيني خريد بيش از 20 هزار تن كلزا و آمادگي تعداد 20 مركز خريد تضميني اين محصول  در استان مازندران خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 2 ؛ محمد جعفري گفت: در آستانه شروع عمليات خريد تضميني كلزا

تعداد 20 مركز خريد متعلق به شركت غله استان  مجهز شده اند تا كلزا ي تحويلي كشاورزان خريداري كنند.
جعفري افزود: بر اساس دستور العمل خرید تضمینی قیمت پایه خرید هرکیلوگرم دانه روغنی کلزا  با دو درصد ناخالصی و 10 درصد رطوبت 27 هزار و 830 ریال تعیین شده است.
وي اظهار كرد: بر اساس پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی استان  انتظار می رود بیش از 20 هزار تن دانه روغنی کلزا در استان خریداری شود.
جعفری ضمن توصیه به کشاورزان در خصوص عدم تعجیل در برداشت دانه روغنی کلزا اظهار كرد: در صورتی که کلزای برداشت شده دارای رطوبت بالای 20 درصد باشد ابتدا باید از طریق هوادهی، یا با استفاده از خشک کن واحدهای شالی کوبی نسبت به کاهش رطوبت آن اقدام و سپس به مراکز خرید تحويل داده شود.
مديرعامل شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 2 تصریح کرد: به همراه داشتن  معرفي نامه كشاورزي ، کارت ملی و شماره حساب نزد بانک کشاورزی به هنگام مراجعه به مراکز خرید ضروری است.

آمادگي و تجهيز 17 مركز خريد تضميني كلزا در كرمانشاه
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 از آمادگي و تجهيز17 مركز خريد تضميني و پیش‌بینی خرید 10 هزارتن کلزا در سال زراعی جاری از کشاورزان کرمانشاهی خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 9 مظفر رحيمي افزود: در آستانه شروع خريد تضميني كلزا در استان كرمانشاه تعداد  17 مرکز خرید مباشر تعاون روستایی اقدام به خرید کلزا با قیمت مصوب 27830 ریال به ازای هر کیلو گرم دانه روغنی کلزا ، با رطوبت 10 درصد و افت غیر مفید 2 درصد می كنند.
رحيمي تصریح کرد: در همين راستا یک دوره کارگاه آموزشی باحضور نمایندگان مراکز خدمات جهاد کشاورزی شهرستانهای استان، مسئولین مراکز مباشرین تعاون روستایی و نماینده کارخانه تولید روغن از دانه های روغنی  استان کرمانشاه برگزار شد و نحوه افت زنی، برآورد رطوبت، بررسی بندهای دستورالعمل خرید و آشنایی با نرم افزار خرید تضمینی کلزا به ایشان ارایه گردید .
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 اظهار اميدواري كرد:با توجه به شرایط آب و هوایی و برنامه ريزيهاي سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص کشت بذر اصلاح شده،  كيفيت و كمييت کلزاي توليدي سال 96 نسبت به سنوات گذشته افزایش یابد.
گفتني است: برداشت کلزا از تاریخ 20 اردیبهشت ماه از مناطق گرمسیری استان آغاز و تا اواخر مردادماه در مناطق سردسیری به طول مي انجامد .

انتصاب مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران/ مراسم تودیع و معارفه برگزار شد
وزیر جهاد کشاورزی درحکمی، یزدان سیف را به عنوان معاون وزير، رئيس هيئت مديره و مدیرعامل جديد شرکت مادر تخصصي بازرگانی دولتی ایران تعیین کرد. تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید نیز طی مراسمی در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ یزدان سیف، طی حکم مهندس محمود حجتی به عنوان معاون وزير، رئيس هيئت مديره و مدیرعامل جدید در شرکت بازرگانی دولتی ایران تعیین شد. مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیران عامل سابق و جدید نیز طی مراسمی با حضور مهندس مهرفرد، معاون توسعه تجارت و صنایع و مهندس جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزير جهاد كشاورزي و سایر مدیران ارشد اين وزارت و اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی شرکت بازرگانی دولتی ایران، امروز سه شنبه در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره یک اين شركت برگزار شد.
براساس این گزارش، در حکم آقای سیف آمده است: به استناد صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مورخ 96/02/17 شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مذکور به مدت دو سال منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره در انجام وظایف مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید.
این گزارش می‌افزاید؛ در این مراسم حکم یزدان سیف به عنوان مدیرعامل جدید قرائت شد و از زحمات و تلاشهای دکتر قنبری در طی سالهای تصدی این پست تقدیر به عمل آمد.