wheat.jpg

واگذاری صدور مجوز واردات نهاده های دام و طیور به 8 استان کشور

چاپ

altبه اطلاع کلیه واردکنندگان نهاده های خوراک دام میرساند جهت دریافت مجوز واردات نهاده های خوراک دام مطابق تصویر پیوست به استانهای ورودی کالا مراجعه نمایند و از مراجعه به سازمان خودداری نمایند و در سامانه استان صادر کننده مجوز را استان های ذکر شده در نامه انتخاب نمایند.
 لازم به ذکر است  استان ترخیص کننده کالا و صادر کننده مجوز باید ضرورتا یکسان باشد و استانها از صدور مجوز واردات

برای محموله هایی که از سایر استانها ترخیص میشود خودداری نمایند.
دان و جوجه ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گلستان، دکتر محمود رضا وفایی مدیر کل دامپزشکی استان گفت: صدور مجوز واردات نهاده های دامی از سوی سازمان دامپزشکی کشور به استان گلستان تفویض اختیار شد.
وفایی با اعلام این خبر گفت: منبعد متقاضیانی که خواستار واردات نهاده های دامی از جمله ذرت ،جو و گندم دامی از مرز اینچه برون  می باشند می توانند با مراجعه به اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان گلستان و طی مراحل لازم نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، این درحالی است که در گذشته می بایست همین روند با مراجعه حضوری به سازمان دامپزشکی کشور صورت پذیرد که با فراهم آمدن این مهم، هم از لحاظ مالی و هم زمان کاهش چشمگیری حاصل شده است.
وی یادآور شد: وارد کنندگان می توانند از تاریخ 1/3/96 درخواست واردات کالاهای فوق الذکر خود را به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه یکپارچه قرنطینه به آدرس www.e.ivo.ir  اعلام نمایند تا مجوز واردات بر اساس دستورالعملهای موجود توسط اداره کل دامپزشکی استان  صادر گردد.
صدور مجوز واردات نهاده های دامی از سوی سازمان دامپزشکی کشور به 8 استان از جمله استان گلستان, تهران, اردبیل, خوزستان, خراسان رضوی, گیلان, مازندران و هرمزگان واگذار شده است.

alt