wheat.jpg

افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام ، طیور و آبزیان در شیراز

چاپ

altبا حضور مهندس یداله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، دکتر محمدمهدی قاسمی رئیس سازمان جهادکشاورزی و دکتر یعقوب مهندس مدیرکل دامپزشکی استان فارس، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و آبزیان در محل دائمی نمایشگاههای استان فارس گشایش یافت.
دان و جوجه ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس؛ مهندس یداله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری

فارس، دکتر محمدمهدی قاسمی رئیس سازمان جهادکشاورزی و دکتر یعقوب مهندس مدیرکل دامپزشکی استان فارس در ادامه از غرفه اختصاصی اداره کل دامپزشکی فارس بازدید کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس از فعالیت های دامپزشکی استان در اجرای طرحهای پیشگیری از بیماریها و نظارت بهداشتی بر فرآورده های دامی تشکر کرد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس نیز فعالیتهای دامپزشکی استان را مهم ارزیابی کرد و نقش دامپزشکی را در تامین سلامت شهروندان و غذای سالم بسیار حیاتی خواند.
در این بازدید دکتر یعقوب مهندس با اشاره به اهداف اداره کل جهت شرکت در این نمایشگاه، در خصوص فعالیتهای مستمر دامپزشکی در ارائه خدمات به دامداران، عشایر ، اقشار مختلف تولید کننده و شهروندان، پیشگیری و کنترل بیماریهای دامی و مشترک همچنین نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی توضیحاتی را ارائه کرد.
دکتر محمد دهداری از کارشناسان دامپزشکی فارس نیز با اشاره به خدمات دولت الکترونیک ، قابلیت های سامانه های الکترونیک دامپزشکی از جمله سامانه Gis و سامانه قرنطینه دامی را برای بازدید کنندگان بیان کرد.
قابل ذکر است که این نمایشگاه تا 21 اردیبهشت ماه 96 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان دایر می باشد.