corn.jpg

افزایش ظرفیت تولید مرغ؛ نیازی به واردات نیست

چاپ

مدیرکل دفتر تامین و توزیع کالا وزارت بازرگانی از کاهش قیمت مرغ نسبت به قبل از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد.به گزارش ایسکانیوز وی با اشاره به وضعیت مناسب تولید در کشور گفت: هماهنگی های لازم برای تامین مرغ در کشور در ایام پایانی سال صورت گرفته و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
یدالله صادقی، ظرفیت تولید مرغ در کشور را 6/1 میلیون تن در سال اعلام کرد و افزود: در حال حاضر وضعیت تولید مرغ در کشور مناسب بوده و جوابگوی نیاز کشور است.

وی با بیان این مطلب که برای تنظیم بازار شب عید نیازی به واردات گوشت مرغ وجود ندارد، ادامه داد: تولیدات این محصول نسبت به سال گذشته افزایش یافته و هیچ کمبودی در این خصوص وجود ندارد.
مدیرکل دفتر تامین و توزیع کالا با اشاره به جلسه شب گذشته وزیر بازرگانی با انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در تولید و عرضه گوشت مرغ به شابا گفت: در این جلسه مشکلات تولیدکنندگان مرغ مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
وی فعالیت 15 الی 16 هزار واحد تولیدی مرغ را مورد اشاره قرار داد و گفت: تولیدکنندگان این بخش خواستار این بودند که سوخت مصرفی این واحدها با قیمت واحد در اختیار آنها قرار گیرد. ضمن اینکه سهمیه بخش طیور از سایر بخش‌های کشاورزی جدا شود تا میزان سهمیه این بخش به صورت دقیق مشخص باشد و مرغداران بتوانند براساس آن روند تولید خود را استمرار ببخشد.
مدیرکل دفتر تامین و توزیع کالا خاطرنشان کرد: نمایندگان انجمن‌ها و اتحادیه‌های تولید گوشت مرغ و جوجه این اطمینان را به متولیان تنظیم بازار دادند تا گوشت مرغ مورد نیاز شب عید را با قیمت مناسب در اختیار وزارت بازرگانی قرار دهند.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان