wheat.jpg

ریزش 250 تومانی قیمت مرغ/ در ایام نوروز افزایش قیمت نداریم

چاپ

altرئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به کاهش قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته گفت: آنفولانزای مرغی تا حد زیادی مهار شده و قیمت هر کیلو تخم مرغ بدون تغییر نسبت به هفته گذشته باقی مانده است.
در خصوص تغییر قیمت مرغ در واحدهای صنفی اظهار کرد: قیمت هر کیلو مرغ با 250 تومان کاهش نسبت به هفته گذشته

به رقم 7 هزار و 400 تومان رسیده است.
وی در توضیح پیش‌بینی قیمت مرغ در ایام نوروز تصریح کرد: قیمت مرغ در ایام نوروز بین 7 هزار و 200 تا 7 هزار و 600 تومان متغیر خواهد بود و پیش‌بینی برای افزایش قیمت بیش از این در قیمت مرغ نداریم.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: با توجه به کاهش قیمت مرغ، قیمت هر کیلو ران مرغ به 6 هزار و 100 تومان و هر کیلو سینه بدون استخوان به 12 هزار تومان رسیده است.
یوسف خانی در خصوص قیمت انواع مرغ منجمد اظهار کرد: مرغ منجمد از اوایل اسفند ماه به صورت عمده در میادین میوه و تره‌بار برای تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ گرم عرضه شد که خوشبختانه توانست قیمت مرغ را کنترل کند.
وی در این باره ادامه داد: قیمت هر کیلو مرغ منجمد 5 هزار و 900 است که مردم با وجود کاهش قیمت مرغ گرم استقبالی از آن نکردند و ترجیح می‌دهند مرغ گرم مصرف کنند.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص قیمت هر کیلو تخم‌مرغ گفت: بیماری آنفولانزای مرغی با اتمام فصل سرما تا حد زیادی مهار شده و با گرم‌تر شدن هوا نیز از بین خواهد رفت و قیمت هر کیلو تخم‌مرغ با کاهش نسبی نسبت به هفته گذشته به رقم 6 هزار تومان رسیده است.

 

منبع: میزان